ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیشرفت مرحله به مرحله تجمیع آزمون‌های دانشگاه آزاد و سراسری (18 دی 91)

پیشرفت مرحله به مرحله تجمیع آزمون‌های دانشگاه آزاد و سراسری (18 دی 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: وزیر علوم درباره تجمیع آزمون‌های دانشگاه آزاد و سراسری گفت: تجمیع آزمون‌های این دو دانشگاه مرحله به مرحله جلو می‌رود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس کامران دانشجو وزیر علوم عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت‌: درصورتی که نتایج تجمیع آزمونهای کارشناسی دانشگاه آزاد و سراسری مثبت باشد مراحل بعدی تجمیع آزمونهای دیگر مقاطع نیز بررسی می‌شود.

وی بیان داشت: تجمیع آزمونها موجب می‌شود تا داوطلبان به صورت یکجا انتخاب‌های خود را انجام دهند و هزینه ثبت نام برای داوطلبان کمتر باشد.

وزیرعلوم اضافه کرد: تجمیع آزمونها رقابت میان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی را معنادار می‌کند.

*در آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی فعالیت‌ها قانونمند شده است

وزیرعلوم گفت: هدف از تدوین آئین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها قانونمند کردن ارتقاء اساتید بوده است.

دانسجو بیان داشت: هدف ما از این فعالیت دوری از نگاه‌های سلیقه‌ای بوده است.

وی با اشاره به نقش فعالیت‌های فرهنگی در ارتقاء اعضای هیئت علمی گفت: درصورتی که ببینیم افرادی در خصوص آئین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی نکاتی دارند در زمان بازنگری آئین نامه این موضوعات اعمال می‌شود.

* اعلام نتایج نظرسنجی وزارت علوم از جامعه دانشگاهی تا پایان امسال

وزیر علوم گفت: این وزارتخانه از جامعه دانشگاهی در خصوص موضوعات مختلف نظر سنجی انجام داده است که نتایج این نظرسنجی تا پایان امسال اعلام می‌شود.

دانشجو بیان داشت: نظرسنجی وزارت علوم یک نظرسنجی علمی است که در آن نظرات دانشجویان و خانواده‌های آنها نیز مدنظر قرار گرفته است .

*راه اندازی 24 دانشگاه تک جنسیتی در کشور

وزیرعلوم از راه اندازی 24 دانشگاه تک جنسیتی در کشور خبرداد و گفت: از این تعداد، 14 دانشگاه به صورت دولتی و 10 دانشگاه بصورت خصوصی است .

وی گفت: وزارت علوم در نظر دارد در هر استان یک دانشگاه تک جنسیتی راه اندازی کند تا دانشجویان و خانواده‌ها حق انتخاب داشته باشند.

* تذکر وزیرعلوم به روسای دانشگاه‌ها

وزیرعلوم با بیان اینکه هرفردی که در دولت‌های قبلی و فعلی فعال بوده می‌تواند در دانشگاه صحبت کند گفت: من به برخی از روسای دانشگاه‌ها درباره برنامه‌های حضور افراد به منظور انتخابات ریاست جمهوری تذکر داد‌ه‌ام.

دانشجو بیان داشت: افراد فعال در دولت های قبلی و فعلی می‌توانند در دانشگاه صحبت کنند اما دانشگاه سکوی تبلیغاتی نیست و دانشگاه محلی است که افراد حرفشان را بصورت مستدل بزنند.

وی با بیان اینکه در هفته اول بهمن ماه نشست روسای دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه نیز به برخی از روسای دانشگاه‌ها تذکر خواهم داد.

وی درباره ثبت نام بورس دکتری نیز گفت: برای ثبت نام این بورس باید خودمان را با شرایط ارزی کشور تطبیق دهیم.

کلمات کلیدی: آزمون‌های دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، تجمیع کنکور دانشگاه آزاد و سراسری، تجمیع کنکور، کنکور دانشگاه آزاد، پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 490 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image