ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد پذیرش 90درصد متقاضیان دانشگاه آزاد (18 دی 91)

پذیرش 90درصد متقاضیان دانشگاه آزاد (18 دی 91)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه 90 درصد داوطلبان شرکت کننده در دوره بدون آزمون کارشناسی پیوسته این دانشگاه امکان پذیرش دارند، گفت: پذیرش بدون آزمون داوطلبان مساوی با ورود دانشجویان ضعیف به دانشگاه نیست.


به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد دانشجو در نشستی با خبرنگاران گروه حوزه و دانشگاه خبرگزاری مهر، پاسخگوی سوالاتی در خصوص پذیرش بدون آزمون داوطلبان در مقطع کارشناسی پیوسته این دانشگاه شد.

وی در خصوص میزان جذب متقاضیان شرکت کننده در دوره های بدون آزمون کارشناسی پیوسته این دانشگاه با بیان اینکه 90 درصد متقاضیان دارای صلاحیتهای علمی لازم امکان پذیرش دارند، ادامه داد: پذیرش داوطلب در تمام واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران و برخی شهرهای بزرگ کشور همواره با آزمون صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به پرسش مهر در خصوص احتمال جذب داوطلبان ضعیف در دانشگاه آزاد از طریق پذیرش بدون آزمون، با یادآوری اینکه پذیرش بدون آزمون مختص دانشگاه آزاد نیست و شامل دانشگاههای پیام نور و غیردولتی هم شده است، افزود: تمام دانشگاههای دولتی نوبت دوم، پیام نور، غیردولتیها هم پذیرش بدون آزمون داوطلب را در دستور کار دارند، بنابراین جذب دانشجوی بدون کنکور مساوی با پذیرش دانشجوی دارای توانایی پایین علمی نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه پذیرش بدون کنکور داوطلبان در مقطع کارشناسی پیوسته، با اعلام اینکه هر داوطلبی خود حق انتخاب دارد، ادامه داد: داوطلبان در محل سکونت خود اولویت بالایی برای پذیرش دارند و در شرایط مساوی، قطعاً داوطلبان بومی شانس ورود به دانشگاه را دارند.

وی در خصوص اولویت پذیرش دختران در سهمیه بومی تاکید کرد که در این زمینه شرایط برای دختر و پسر یکسان است.

دانشجو همچنین درباره حذف کنکور در مقاطع بالاتر دانشگاه آزاد، اظهار داشت: تا سه یا چهار سال آینده این چشم انداز قابل ترسیم نیست زیرا متقاضیان ورود به دانشگاه برای ارشد و دکتری همچنین پزشکی زیاد است و ظرفیت دانشگاههای ما آنقدر کم است که این امکان وجود ندارد، به عنوان مثال در رشته های پزشکی از هر 30 داوطلب یک نفر یا حتی داوطلبان با معدل 19 به سختی امکان تحصیل به علت رقابت بالا را پیدا می کنند.

کلمات کلیدی: دوره بدون آزمون کارشناسی پیوسته، دوره بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، www.azmoon.org، متقاضیان دانشگاه آزاد، حذف کنکور دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 1987 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فرزاد دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸

اگه بهبجه های ضعیف هم یه فرصت بدن کار خیلی خوبیه مثل همین

حمید دوشنبه ۱۸ دي ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸

این کاربه خاطر اینکه کار توی جامعه نیست/میخوان به اسم درس سر مردم رو گرم کنن اتفاقا سطح سواد میاد پایین

امین دوشنبه ۱۸ دي ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵

برداشتن آمورن درمقطع کارشناسی کار بسیار خوب و کمک به رشد هرچه بهتر شدن سطح سواد در جامعه میشود.باتشکر