ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور مقایسه شهریه دانشگاه پیام نور با دیگر دانشگاهها (26 دی 91)

مقایسه شهریه دانشگاه پیام نور با دیگر دانشگاهها (26 دی 91)

قائم مقام رییس دانشگاه پیام نور گفت: تعامل و همکاری دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های کشور لبنان گامی در جهت گسترش وحدت اسلامی و برادری است.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حسامی در نشست با هیات عالی رتبه لبنانی که از شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در پیام نور بازدید کردند، افزود: بیش از یکسال است که دانشگاه پیام نور به عنوان پایگاه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه افتخار دارد که تجربیات خود را در این زمینه در اختیار کشور لبنان قرار دهد.


وی افزود: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه کشور است. این دانشگاه باشعار \" آموزش برای همه، همه کس و همه جا\" بیش از یک میلیون دانشجو را در تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری تحت پوشش دارد. شیوه های آموزشی در دانشگاه پیام نور متنوع و منطبق با آخرین فناوری روز دنیاست.


وی تصریح کرد: در شیوه آموزش مجازی، کلاس ها به صورت آموزش الکترونیکی و آنلاین برگزار می شود و دانشجویان ما در سراسر دنیا می‌توانند در این کلاس ها شرکت کنند.


دکتر حسامی گفت: دانشگاه پیام نور در 50 کشور نمایندگی دایر کرده است و در کشور افغانستان نیز به طور مستقل شعبه‌ای از پیام نور راه‌اندازی شده است.


وی در مورد شهریه دانشگاه پیام نور گفت: شهریه این دانشگاه به نسبت دیگر دانشگاه‌ها کمتر است و در واقع یک چهارم شهریه دیگر دانشگاه‌هاست.


غسان شکرون مشاور و قائم مقام وزارت تربیت و آموزش عالی جمهوری لبنان نیز گفت: ایران و لبنان همیشه یکپارچه و متحد باقی می‌ماند چرا که بین ما و شما فرقی نیست و با هم برادر هستیم. هدف ما تاسیس یک دانشگاه مجازی است و برای این کار نیازمند کسب اطلاعات در مورد چگونگی راه اندازی آن هستیم .


وی افزود: خوشحالیم که دانشگاه پیام نور می تواند این امکانات را برای تاسیس دانشگاه مجازی در اختیار ما قرار دهد.


کلمات کلیدی: شهریه دانشگاه پیام نور، میزان شهریه دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور، شهریه دانشگاهها

آمار بازدید: 1852 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
حجت سه شنبه ۲۶ دي ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹

عااااااااااالیه