ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ایجاد 9 رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد شاهرود (2 اسفند 91)

ایجاد 9 رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد شاهرود (2 اسفند 91)

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از موافقت وزیر علوم تحقیقات و فناوری با ایجاد هشت رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا دراین دانشگاه خبر داد.



به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، این توافق در پی دیدار کاظم جلالی نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام شد.


در این دیدار که امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، رییس شورای شهر شاهرود و روسای دانشگاه آزاد اسلامی، صنعتی و ریحانه شاهرود نیز حضور داشتند کاظم جلالی گزارشی از روند رو به رشد توسعه دانشگاهها و وضعیت آموزش عالی در شهرستان های شاهرود و میامی و روند ساخت دانشگاه دخترانه ریحانه ارائه کرد.


همچنین کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با ابراز خرسندی از توجه ویزه به امر آموزش عالی در منطقه شاهرود و میامی با صدور مجوز پردیس بین الملل دانشگاه شاهرود و ایجاد 8 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکترا دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود موافقت کرد و گفت: این موافقت تا پایان سال جاری بصورت رسمی به دانشگاه ابلاغ می شود.


دانشجو گفت : ایجاد دانشگاه جامع شاهرود نیز ایده خوبی است و با تحقق این امر ، رشته های علوم انسانی نیز آموزش داده می شوند و البته ماهیت مستقل پردیس صنعتی و فناوری نیز باقی می مانند.


وزیر علوم همچنین در خصوص دانشگاه دخترانه ریحانه دستور داد تا معاون گسترش وزارت علوم تا هفته آینده شخصا از پروژه سرکشی و گزارشی در این خصوص ارائه کند و این دانشگاه با 9 رشته در قالب 3 دانشکده و 200 دانشجو فعالیت خود را آغاز کند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد شاهرود، رشته های دانشگاه آزاد شاهرود، ارشد دانشگاه آزاد شاهرود، دکتری دانشگاه آزاد شاهرود، دکتری، ارشد، دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 618 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image