ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری آخرین اخبار آزمون دکتری 92 (18 اسفند 91)

آخرین اخبار آزمون دکتری 92 (18 اسفند 91)

رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام ظرفیت 13 هزار نفر برای پذیرش دوره‌های دکتری 92 از سوی دانشگاه‌ها تا روز گذشته خبر داد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم خدایی در حاشیه بازدید از آزمون دکتری 92 در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه‌ها تا 20 اسفند ماه فرصت دارند ظرفیت خود را به ما اعلام کنند، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش ظرفیت داشته باشیم.


وی افزود: سال گذشته ظرفیت دوره دکتری 10 هزار و 333 نفر بوده است.


رییس سازمان سنجش درباره اعلام نتایج و نحوه انتخاب رشته، گفت: نتایج اولیه دهه سوم فروردین ماه اعلام خواهد شد که پس از آن با شروع انتخاب رشته، داوطلبان می‌توانند حداکثر 50 رشته محل را انتخاب کنند. همچنین زمان معرفی داوطلبان به دانشگاه‌ها برای انجام مصاحبه، نیمه دوم اردیبهشت ماه خواهد بود.


خدایی درباره انتشار کلید سوالات پس از برگزاری آزمون نیز تصریح کرد: متاسفانه فرصت کم است و ما سعی داریم که نتایج اولیه را به فروردین ماه برسانیم. با توجه به اینکه آزمون در 286 رشته برگزار می‌شود، اگر بتوانیم کلید سوالات را بعد از عید نوروز منتشر خواهیم کرد.


وی درباره معرفی داوطلبان به دانشگاه‌ها برای مصاحبه نیز افزود: این موضوع هنوز قطعی نشده، اما مانند سال‌های گذشته، داوطلبان به سه تا پنج دانشگاه برای مصاحبه معرفی می‌شوند.


رییس سازمان سنجش در پایان با اشاره به وضعیت جوی کشور در روز گذشته به ویژه در استان خراسان رضوی، گفت: بسیاری از داوطلبان به دلیل شرایط آب و هوایی خاص، با مشکل تردد مواجه شده بودند که خوشبختانه با کمک‌های اداره کل راه‌آهن، نیروی انتظامی و پلیس راهور مشکل این داوطلبان حل شده و به موقع به جلسه آزمون رسیده‌اند.


به گزارش ایسنا، آزمون دکتری 92 صبح امروز آغاز شده و تا بعدازظهر امروز جمعه (18 اسفندماه) ادامه دارد.


ممانعت از ورود خبرنگاران در بازدید از آزمون دکتری 92


صبح امروز جمعه (18 اسفند ماه) سومین آزمون دکتری سراسری سال 92 برگزار شد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بازدید از برگزاری این آزمون در دانشگاه شهید بهشتی که با حضور معاون آموزشی وزیر علوم، رییس سازمان سنجش و مشاور وزیر همراه بود، تا زمان ارسال این خبر از ورود خبرنگاران و عکاسان برای بازدید از جلسه جلوگیری شد.


این در حالی بود که خبرنگاران و عکاسان از ساعات اولیه صبح با دعوت رسمی برای پوشش خبری این مراسم، در محل حاضر شده بودند.


آزمون دکتری 92 تا بعدازظهر جمعه ادامه دارد.

کلمات کلیدی: اخبار آزمون دکتری 92، جدیدترین اخبار آزمون دکتری 92، اخبار جدید آزمون دکتری 92، آزمون دکتری 92، دکتری 92، دکتری، ظرفیت دکتری 92، آزمون دکتری سراسری سال 92

آمار بازدید: 969 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image