ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ارزیابی مستمر و رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد و بازنگری تمام برنامه‌های درسی (19 اسفند 91)

ارزیابی مستمر و رتبه‌بندی واحدهای دانشگاه آزاد و بازنگری تمام برنامه‌های درسی (19 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه آزاد با اشاره به ارزیابی مستمر و رتبه‌بندی واحدهای این دانشگاه، از برنامه‌ریزی‌های مدون برای ارتقای سطح کمی و کیفی دانشگاه آزاد بر اساس نیازهای جامعه در سال آینده خبر داد.


حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌ریزی بسیار متنوع برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد، گفت: عدم تمرکز بیشتر در تصمیم‌گیری و اجرا با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های واحدهای دانشگاهی و بازنگری و نظارت بر توسعه کمی و کیفی رشته‌ها و میزان پذیرش دانشجو بر اساس نیازهای جامعه و وجود فرصت‌های شغلی از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: شناسایی و رصد خلأها و نیازهای مناطق مختلف کشور به آموزش عالی بر اساس مزیت‌های نسبی و رقابتی مناطق، توسعه تعامل علمی آموزشی بین واحدهای دانشگاهی و میان حوزه و دانشگاه، ارزیابی مستمر و رتبه‌بندی واحدهای دانشگاهی و اصلاح مداوم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت نیز از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد برای آینده است.

بلندی اظهار داشت: تدوین و بازنگری تمام برنامه‌های درسی و متون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، طراحی دوره‌های آموزشی و ارتقای روش‌های آموزشی با قابلیت تقویت باورهای دینی، مسئولیت‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی اسلامی، پژوهش محور کردن آموزش با تأکید بر مسئله محوری و خلاقیت‌ورزی و احتراز از سیستم آموزشی محفوظات محور نیز برای ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه آزاد در آینده به کار برده می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: گنجانده شدن پیوست‌های اخلاق اسلامی و حرفه‌ای در برخی از متون تخصصی، هدایت نظام برنامه‌ریزی آموزشی و متون درسی به سمت تقویت فضای اخلاقی و اعتماد به نفس و تقویت خود باوری هم در برنامه‌های آینده دانشگاه آزاد گنجانده شده است.

بلندی گفت: طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی، ارتقای مستمر دانش و مهارت‌های تخصصی، معرفت و بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی اساتید متناسب با اقتضائات زمانی و رشته‌های تخصصی آنها نیز از برنامه‌های آتی این دانشگاه است.

کلمات کلیدی: واحدهای دانشگاه آزاد، رتبه بندی واحدهای دانشگاه آزاد، ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد، بازنگری تمام برنامه‌های درسی دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 501 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image