ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد توجه به دوره‌های تحصیلات تکمیلی دستور کار واحد همدان دانشگاه آزاد (25 اسفند 91)

توجه به دوره‌های تحصیلات تکمیلی دستور کار واحد همدان دانشگاه آزاد (25 اسفند 91)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به سیاست‌های آموزشی این واحد، گفت: در حوزه آموزشی، هدف کیفی‌سازی امور آموزشی است که در این راستا تمرکز بیشتر بر تحصیلات تکمیلی و ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای می‌باشد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه همدان، دکترعلیرضا رضایی در نشست صمیمی با اعضای هیات علمی دانشگاه، با تاکید بر ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای، اظهارکرد: ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه فنی مهندسی و پیراپزشکی و تفویض اختیارات بیشتر به دانشکده‌ها و گروهای آموزشی و تقویت جنبه نظارتی، در دستور کار واحد است.


وی، پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، سرلوحه قرار دادن قرآن در تدبیر امور و اخلاق مداری، حرکت در صراط مستقیم امام راحل و مقام معظم رهبری، تلاش در جهت وحدت حوزه و دانشگاه را از جمله اصول فعالیت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: توجه به شایسته مداری و رعایت قانون، افزایش کیفیت علمی آموزشی در سایه تکریم جایگاه استادان، کارمندان و دانشجویان، اعتقاد راسخ به مدیریت مشارکتی و خرد جمعی از دیگر موارد فعالیت دانشگاه است.


وی افزود: تمام توان خود را برای تحقق مواردی شامل اولویت دادن به مسائل فرهنگی و مقوله فرهنگ در دانشگاه، ایجاد سیستم غیرمتمرکز به جای سیستم متمرکز، ایجاد هیأت امنای استانی به منظور صرفه جویی در وقت و زمان و افزایش حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیأت علمی تا سطح دانشگاه‌های دولتی به کار خواهیم بست.


وی با بیان اینکه کیفی سازی امور و ایجاد کمیته اجرایی امور فرهنگی برای همسو کردن فعالیت‌های فرهنگی و پرهیز از موازی کاری در امور فرهنگی از جمله برنامه‌های دانشگاه است، اظهارکرد: ایجاد کمیته پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها و تاکید بر گسترش مکارم اخلاق در سطح دانشگاه و پایبندی به اصولی همچون صداقت، راستگویی، امانتداری، مهربانی و فروتنی و تمرکز برنامه‌های فرهنگی دانشگاهیان از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه است.


رضایی، گسترش پژوهش‌های بین رشته‌ای و تعامل بین گروهی، شناسایی اساتید پرکار و کم کار پژوهشی، تشکیل شناسنامه پژوهشی برای اعضاء هیات علمی و تأسیس مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان از دیگر برنامه‌های حوزه پژوهشی در این واحد عنوان کرد.

کلمات کلیدی: دوره‌های تحصیلات تکمیلی، ارشد، دکتری، تحصیلات تکمیلی، واحد همدان دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، ارشد دانشگاه آزاد، دکتری دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 397 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image