ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری جشنواره‌های «هفت‌سین» در دانشگاه‌ها (27 اسفند 91)

برگزاری جشنواره‌های «هفت‌سین» در دانشگاه‌ها (27 اسفند 91)

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید، از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و همچنین جشنواره‌های نوروزی در برخی از دانشگاه‌های کشور خبر داد.



جلیل دارا در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری مسابقات نوروزی، افزود: بر این اساس به مناسبت شروع سال جدید، سلسله مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع \"نوروز\" در برخی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود که این مسابقات در قالب‌های مختلف عکاسی، مقاله‌نویسی و با موضوعاتی همچون \"نوروز از دیدگاه اسلام\"، \"پیام‌های دینی و معنوی نوروز\" و \"نو شدن طبیعت از دیدگاه قرآن\" تدارک دیده شده است.


وی همچنین از برگزاری دو جشنواره \"خیریه نوروزی\" و\"هفت‌سین\" در برخی از دانشگاه‌ها خبر داد و تصریح کرد: جشنواره \"خیریه نوروزی\" با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و هدف از آن نیز کمک و خدمت‌رسانی به دانشجویان کم بضاعت و همچنین معرفی موسسات خدمات‌رسان به دانشجویان کم‌توان و ناتوان ذهنی و جسمی است.


دارا در خصوص جشنواره \"هفت‌سین\" نیز، گفت: بر اساس این جشنواره، دانشگاه‌های هر استان می‌توانند آداب و رسوم و مراسم ویژه نوروز خود را طی این جشنواره به نمایش بگذارند.

کلمات کلیدی: هفت‌سین، جشنواره هفت‌سین، هفت‌سین در دانشگاهها، عید نوروز

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image