ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تاسیس دو پژوهشکده جدید در دانشگاه صنعتی اصفهان (27 فروردین 92)

تاسیس دو پژوهشکده جدید در دانشگاه صنعتی اصفهان (27 فروردین 92)

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی اصفهان از تأسیس پژوهشکده‌های حمل و نقل و برق و الکترونیک هوانوردی (اویونیک) در دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام موافقت اصولی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، پژوهشکده‌های حمل و نقل و برق و الکترونیک هوانوردی (اویونیک) در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس می‌شود.

منوچهر حیدرپور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: پژوهشکده حمل ونقل دانشگاه صنعتی اصفهان شامل سه گروه پژوهشی است که گروه پژوهشی زیرساخت‌های حمل و نقل، گروه پژوهشی وسایل حمل و نقل دارای موافقت قطعی و گروه پژوهشی برنامه‌ریزی سامانه‌های حمل ونقل، موافقت اصولی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری راکسب کرده است.

وی با اشاره به ایجاد پژوهشکده برق والکترونیک هوانوردی (اویونیک) برای نخستین بار اظهار داشت: این پژوهشکده با سه گروه پژوهشی سامانه‌ها و آزمون‌گرها، تلفیق و یکپارچه‌سازی و شبیه‌ساز و صلاحیت پرواز در این دانشگاه در حال احداث است.

شایان ذکر است، با ایجاد این دو پژوهشکده، دانشگاه صنعتی اصفهان از هشت پژوهشکده شامل پژوهشکده‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم و فناوری زیردریایی، فولاد، آب و فاضلاب، نانو فناوری و مواد پیشرفته، زیست فناوری و مهندسی زیستی و پژوهشکده‌های تازه تأسیس حمل و نقل و برق و الکترونیک هوانوردی (اویونیک) برخوردار می‌شود.

کلمات کلیدی: تاسیس دو پژوهشکده جدید، پژوهشکده جدید، پژوهشکده، پژوهشکده دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان

آمار بازدید: 305 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image