ارتباط مستقیم با 30734 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تمدید ثبت نام آزمون استخدامی در استانداری گیلان (2 اردیبهشت 92)

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی در استانداری گیلان (2 اردیبهشت 92)

پیرو آگهی استخدام خردادماه سال گذشته، ثبت نام آزمون استخدامی از تاریخ 4 اردیبهشت 92 تا تاریخ 12اردیبهشت 92 در دستگاه‌های اجرایی استان گیلان تمدید شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کلیه متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند و یا در آن زمان واجد شرایط نبودند می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به آدرسhttp://www.gilan.ir/images/pdf/estekhdam92.pdf از شرایط و نحوه ثبت نام اطلاع کسب کنند.

آن دسته از داوطلبان که قبلا\" ثبت نام کرده‌اند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و در صورت ثبت نام به مدارک آنان ترتیب اثرداده نخواهد شد.

آندسته از افرادی که در رشته شغلی مامور حراست شرکت کرده اند، با توجه به دارا بودن شرایط خاص استخدامی این رشته شغلی پس از کسب حد نصاب لازم در آزمون ورودی و انجام مصاحبه‌های تخصصی و پس از تائید مراجع ذیصلاح نسبت به اعلام نتایج اقدام خواهد شد، لذا داوطلبان شرکت کننده در این رشته شغلی مجاز هستند نسبت به تغییر رشته خود اقدام کنند.

کلمات کلیدی: آزمون استخدامی، آزمون استخدامی گیلان، آزمون استخدامی استان گیلان، آزمون استخدامی استانداری گیلان، استانداری گیلان، استخدام استاندارس، استخدام اردیبهشت 92

آمار بازدید: 1138 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image