ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت دانشگاه کاشان از طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی (3 اردیبهشت 92)

حمایت دانشگاه کاشان از طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی (3 اردیبهشت 92)

رئیس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: این پژوهشکده از طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی حمایت مادی می‌کند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علیرضا فرجی رئیس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان افزود: پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان به منظور تمرکز، تقویت، ساماندهی و ارتقاء فعالیت‌های علمی پژوهشی و فناوری دانشجویان در سال 90 در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

وی حرکت برای جنبش نرم‌افزاری و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز و کارآفرین در راستای سند چشم‌انداز دانشگاه، ترویج فرهنگ‌سازی و تقویت پژوهش و فناوری دانشجویان و ارتقای مهارت‌های آنان با آموزش‌های عملی و فراهم ساختن زمینه شناسایی رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانشجویی در زمینه‌های پژوهشی و فناوری و کارآفرینی را از جمله اهداف تأسیس این پژوهشکده بیان داشت.

فرجی خاطرنشان کرد: در این پژوهشکده محیط مناسب برای حمایت از طرح‌های علمی، پژوهشی و فناوری دانشجویان برای تهیه یا ساخت نمونه از ایده‌ای نو فراهم شده و رشد گروه‌های دانشجویی فناور و کارآفرین به خصوص در زمینه‌های میان رشته ای و تقاضامحور را به دنبال دارد.

رئیس پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان به برخی فعالیت‌ها و افتخارات دانشجویان این پژوهشکده اشاره کرد و افزود: تیم‌های دانشجویی این دانشگاه در دو سال متوالی گذشته در مسابقات ملی دانشجویی کن‌ست به مقام نخست و درسال گذشته در مسابقات ملی کمیکار به رتبه دوم و سوم دست یافتند.

وی کسب مقام سومی مسابقات بتن، کسب عنوان چهارم در مسابقات پل ماکارونی و بازی سازی رایانه‌ای را از دیگر افتخارات این پژوهشکده ذکر کرد.

فرجی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه پژوهشی DSP و طراحی و ساخت چند ربات به منظور راه‌اندازی آزمایشگاه رباتیک عمومی از دیگر فعالیت‌های انجام شده این پژوهشکده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه کاشان، اخبار دانشگاه کاشان، اخبار جدید دانشگاه کاشان، طرح‌های پژوهشی و فناورانه دانشجویی، طرح‌های پژوهشی، پروژه دانشجویی

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image