ارتباط مستقیم با 30736 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جذب دانشجوی کارشناسی‏ارشد کشاورزی در دانشگاه رودهن (5 اردیبهشت 92)

جذب دانشجوی کارشناسی‏ارشد کشاورزی در دانشگاه رودهن (5 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از تصویب راه‏اندازی رشته مهندسی کشاورزی علوم و صنایع غذایی در مقطع کارشناسی‏ارشد در این واحد دانشگاهی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مجیدولی شریعت‏پناهی اظهار کرد: در پی جامع شدن دانشگاه آزاد رودهن که حاصل سال‏ها تلاش جمعی مسئولان، کارکنان و اعضای هیئت علمی و پیگیری رئیس این واحد دانشگاهی بود و برای توسعه این دانشگاه رشته‏هایی که امروز از نیازهای علمی کشور است، بررسی و برای تصویب آنها اقدام شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر از میان رشته‏های پیگیری شده، سه رشته مهندسی زلزله، آلودگی محیط زیست و زبان و ادبیات فارسی و ادبیات مقاومت در مقطع کارشناسی‏ارشد پس از گذراندن مراحل تصویب در دانشگاه آزاد اسلامی برای تصویب نهایی به وزارت علوم و فناوری ارسال شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: همچنین رشته مهندسی کشاورزی با گرایش علوم و صنایع غذایی در مقطع کارشناسی‏ارشد به تصویب نهایی وزارت علوم و فناوری رسیده و این دانشگاه در مهر ماه سال تحصیلی 93-92 در این رشته جذب دانشجو خواهد داشت.

کلمات کلیدی: جذب دانشجوی کارشناسی‏ارشد، ارشد کشاورزی، دانشگاه رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دانشگاه آزاد، رشته مهندسی کشاورزی علوم و صنایع غذایی

آمار بازدید: 874 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image