ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی تحصیل 5 هزار نفر در دانشگاه قرآن و حدیث قم (8 اردیبهشت 92)

تحصیل 5 هزار نفر در دانشگاه قرآن و حدیث قم (8 اردیبهشت 92)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: 5 هزار و هفت نفر دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث قم مشغول تحصیل هستند.


هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه فعالیت خود را با برگزاری دوره‌های کارشناسی ارشد ویژه طلاب از سال 84 در قم آغاز کرد.

وی ادامه داد: این دانشگاه در حوزه مباحث قرآنی و حدیثی و نیز فعالیت در عرصه آموزش‌های الکترونیک یکی از دانشگاه‌های موفق و پیشتاز در کشور به شمار می‌رود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث بیان کرد: این دانشگاه نمونه‌ای از پیوند فعالیت‌های حوزه و دانشگاه است و با اعضای شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی جلسه‌ای برگزار کردند.

وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی به زبان‌های غیر فارسی به شیوه الکترونیکی و موافقت اصولی با تأسیس شهاب دانشگاه در برخی از کشورها از جمله اقداماتی است که در جلسه شورای گسترش موافقت شده است.

حجت تصریح کرد: اقدام لازم نسبت به تسریع در تصویب اساس‌نامه دانشگاه، اعطای مجوز اجرای رشته دکترای علوم و معارف نهج‌البلاغه در مقطع دکترا به دانشگاه قرآن و حدیث از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: رشته‌های علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر روایی و روان‌شناسی اسلامی گرایش روان‌شناسی مثبت‌گرا در سال 91 به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه اضافه شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: رشته‌های «علوم حدیث» و «علوم و معارف قرآن» در دوره‌های مجازی مقطع کارشناسی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 5 هزار و هفت نفر دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث مشغول فعالیت هستند، گفت: از این تعداد در مجموع حضوری و مجازی 62 درصد خانم و 38 درصد آقا هستند.

حجت افزود: 560 نفر در مقطع کارشناسی حضوری و 3 هزار و هشت نفر در مقطع کارشناسی مجازی مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: 723 نفر در مقطع کارشناسی ارشد حضوری، 630 نفر در مقطع کارشناسی ارشد مجازی و 88 نفر در مقطع دکترا در این دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازند.

کلمات کلیدی: دانشگاه قرآن و حدیث قم، تحصیل در دانشگاه قرآن و حدیث قم، دانشگاه، قرآن، حدیث، قم، دانشگاه قم، تحصیلات تکمیلی، دانشگاه قرآن، تحصیلات تکمیلی دانشگاه قرآن، ارشد، دکتری

آمار بازدید: 720 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image