ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه كشف باند تقلب دسته‌جمعي در آزمون ورودي دانشگاه (مرداد 91)

كشف باند تقلب دسته‌جمعي در آزمون ورودي دانشگاه (مرداد 91)

 تقلب دسته‌جمعي دانشجويان در آزمون ورودي دانشكده پزشكي دانشگاه گادجامادا در اندونزي اين دانشگاه را سوژه محافل اندونزي در هفته گذشته كرد.


به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از يونيورسيتي، ويجيانيتي، رييس دانشگاه گادجا مادا اعلام كرد: اين اولين بار است كه در اين دانشگاه اين تقلب دسته‌جمعي در امتحانات كشف مي‌شود و اين يك موفقيت بزرگ براي تيم مراقبت امتحان‌ها است.

وي ضمن اعلام اينكه تقلب‌ها هر چند جسته و گريخته در دانشگاه‌هاي اين كشور وجود داشته است، اعلام كرد: امروزه تكنولوژي‌هاي پيچيده براي تقلب كردن روز به روز شرايط براي پاكسازي امتحانات را سخت‌تر كرده است.

در اين آزمون 52 نفر از دانشجويان ورودي دانشگاه گادجا مادا در رشته پزشكي به دليل تقلب از تحصيل در اين دانشگاه اخراج و به پليس معرفي شدند.

گفتني است، هر يك از تقلب‌كنندگان يك ميكروفن و هدست كوچك را بدن خود جاسازي كرده بودند تا جواب‌هاي سوال خود را از آن دريافت كنند.

کلمات کلیدی: تقلب دسته‌جمعي در آزمون ورودي دانشگاه، تقلب در کنکور سراسری، تقلب دسته‌جمعي دانشجويان در کنکور، آزمون ورودي دانشكده پزشكي دانشگاه گادجامادا در اندونزي

آمار بازدید: 518 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image