ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه انتقال 9 دانشکده دانشگاه خواجه نصیر به پردیس شهید رضایی نژاد (16 اردیبهشت 92)

انتقال 9 دانشکده دانشگاه خواجه نصیر به پردیس شهید رضایی نژاد (16 اردیبهشت 92)

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین از انتقال دانشکده‌های این دانشگاه به پردیس شهید رضایی نژاد خبر داد و گفت: به زودی پردیس شهید رضایی نژاد راه اندازی و در راستای طرح و توسعه جامع دانشگاه تمام دانشکده‌ها به جز 3 دانشکده، به این پردیس منتقل می شوند.


دکتر مجید قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح و توسعه جامع دانشگاه خواجه نصیر گفت: پردیس شهید رضایی نژاد در آینده نزدیک راه اندازی می شود و در راستای اجرای طرح توسعه جامع، به غیر از دانشکده مکانیک، برق و عمران تمام دانشکده ها به این پردیس منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه 9 دانشکده در این پردیس مستقر خواهند شد، افزود: دانشگاه درحال حاضر 7 دانشکده دارد و 5 دانشکده جدید نیز به دانشکده‌های موجود اضافه شد که با حذف 3 دانشکده مکانیک، برق و عمران، 9 دانشکده در پردیس شهید رضایی نژاد مستقر خواهد شد.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به سند بالادستی پنج ساله دانشگاه اظهار داشت: براساس این سند قرار است تا دانشگاه خواجه نصیر دارای ۱۳ تا ۱۷دانشکده شود.

وی افزود: طرح توسعه دانشگاه در سال ۸۵ در هیات دولت به تصویب رسید و براساس آن بناست تا پنج هکتار به مساحت پردیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اضافه شود.

قاسمی تاکید کرد: انتقال دانشکده ها به پردیس شهید رضایی نژاد در راستای طرح و توسعه دانشگاه انجام می شود نه تجمیع آن، دانشگاه خواجه نصیرالدین برای تجمیع به زمین بیشتری نیاز دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه خواجه نصیر، دانشکده های دانشگاه خواجه نصیر، اخبار دانشگاه خواجه نصیر، اخبار جدید دانشگاه خواجه نصیر، پردیس دانشگاه خواجه نصیر

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image