ارتباط مستقیم با 30762 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ضرر مالی سیل به دانشجویان دانشگاه زنجان و زمینهای تحقیقاتی دانشگاه (مرداد 91)

ضرر مالی سیل به دانشجویان دانشگاه زنجان و زمینهای تحقیقاتی دانشگاه (مرداد 91)

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به تخریب زمین های تحقیقاتی دانشجویان این دانشگاه در اثر سیل هفته گذشته گفت: تا آنجا که بتوانیم زیان های وارد شده به دانشجویان متضرر از سیل را جبران می کنیم.


به دنبال وقوع سیل اخیر در استان زنجان، و خسارت هایی که به زمین های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان وارد شد، دکتر محسن افشارچی رئیس دانشگاه زنجان از جبران خسارت وارد شده به این دانشجویان خبر داد و گفت: با وجود اینکه ما تمام سعی مان را برای جبران خسارت و کمک به این دانشجویان به کار خواهیم گرفت ولی کار برروی زمین زمان بر است و این دانشجویان دچار ضرر زیادی شده اند .

وی ادامه داد: بیشتر دانشجویانی که دچار ضرر شده اند دانشجویان مقطع کارشناسی هستند که زمین های تحقیقاتی آنها در مناطقی قرار داشت که دچار سیل شده بود.

وی میزان خسارت‌های وارده به دانشجویان را بیش از 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بخشی از پایان‌نامه‌های دانشجویی و تحقیقات اعضای هیات علمی در مزرعه تحقیقاتی از بین رفته است.

رئیس دانشگاه زنجان اضافه کرد: معمولا برای انجام کارهای تحقیقاتی زمین هایی را دراختیار دانشجویان قرار می دهیم در مورد زمین های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری پیش بینی هایی شده بود و زمین های که در ارتفاعات قرار داشت به آنها اختصاص داده شده بود برای همین این زمین ها دچار خسارت کمتری شده است اما در مورد زمین های دانشجویان کارشناسی این پیش بینی صورت نگرفته بود برای همین زمین های تحقیقاتی این دانشجویان دچار خسارت بیشتری شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه زنجان، ضرر مالی سیل به دانشجویان دانشگاه زنجان، ضرر مالی سیل به زمینهای تحقیقاتی دانشگاه زنجان، تخریب زمین های تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه زنجان، دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان، خسارت پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه زنجان

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image