ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ستاد نخبگان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد راه‌اندازی می‌شود (21 خرداد 92)

ستاد نخبگان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد راه‌اندازی می‌شود (21 خرداد 92)

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با اشاره به راه‌اندازی ستاد نخبگان و ایثارگران در این دانشگاه، گفت: در این ستاد نخبگان ایثارگر شناسایی و در حوزه‌های علمی و پژوهشی مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرند.




حسین نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به فعالیت‌های اداره امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در زمینه ارتقای آموزش و کیفیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در این دانشگاه، اظهارکرد: افزایش کیفیت آموزش در این دانشگاه از اولویت‌های مهم این اداره است.



وی به تلاش جهت راه‌اندازی ستاد نخبگان و ایثارگران در دانشگاه آزاد اشاره کرد و افزود: در این ستاد نخبگان شاهد و ایثارگر شناسایی و مورد تشویق و حمایت قرار می گیرند و در بخش‌های پژوهشی مورد حمایت قرار می‌گیرند.



نصیرزاده ادامه داد: ایجاد ستاد نخبگان و ایثارگران علاوه بر اینکه زمینه تشویق دانشجویان فراهم می‌کند، زمینه‌های مناسبی را برای رشد و ارتقای تحصیلی در این افراد ایجاد می‌کند.



وی از برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانشجویان شاهد و ایثار گر در واحدهای دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شده است و از ترم آینده با بررسی واحد دانشگاهی و ضرورت ایجاد ارتقا تحصیلی برای دانشجویان شاهد و ایثار گر، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های تقویتی در این واحدها انجام می‌شود.



مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد، تصریح کرد: مجموعه‌های مختلف از جمله مجموعه آموزش عالی بنیاد شهید، واحدهای بنیاد شهید در استان‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در راستای تقویت و ارتقا کیفیت آموزش دانشجویان و اساتید ایثار گر از پتانسیل خوبی برخوردارند و نظام آموزشی دانشگاه آزاد نیز سعی بر فعال کردن این بخش دارد.



وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: جامعه شاهد و ایثارگر همانطور که در ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت پیشرو است در حوزه تحصیل و ارتقا تحصیلی نیز پیشرو باشند.





ایجاد انجمن‌های فرهنگی و علمی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر




نصیرزاده با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اداره امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد، اظهارکرد: در بخش فرهنگی نگاه ما به فرمایشات مقام معظم رهبری است و در این زمینه آشنایی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد از اولویت‌های اصلی است.



مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با بیان اینکه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در مجموعه آموزشی کشور که با نام دانشگاه آزاد اسلامی از آن یاد می‌شود، الزامی است، افزود: در هیمن راستا معاونت فرهنگی در اداره کل ایثارگران فعال شده است.



وی با اشاره به ایجاد انجمن‌های فرهنگی در حوزه معاونت فرهنگی در مجموعه ایثارگران، گفت: دانشجویان ایثارگر تحت قالب انجمن‌های فرهنگی و علمی گرد هم می‌آیند تا بتوانند در مسیر اسلامی شدن دانشگاه‌ها تاثیرگذار باشند و در فضای فرهنگی داشگاه بتوانند فعالیت کنند.



نصیرزاده افزود: همچنین فعالیت انجمن‌های علمی در واحدهای دانشگاهی در حوزه معاونت فرهنگی نیز در حال شکل‌گیری است و این مجموعه می‌تواند در حوزه نخبه‌پروری و پرورش نخبگان و معرفی نخبگان ایثار گر موثر باشد، به طور کلی تلاش این است که تاثیر فرهنگی بسیار خوبی را در فضای دانشگاهی داشته باشیم.

کلمات کلیدی: نخبگان شاهد، ستاد نخبگان شاهد، نخبگان، شاهد، نخبگان ایثارگر، دانشجویان شاهد و ایثارگر، انجمن‌های فرهنگی و علمی، دانشگاه آزاد، اخبار دانشگاه آزاد،نخبگان دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 388 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image