ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح دانشکده‌های ماهواره‌ای در هند (25 خرداد 92)

افتتاح دانشکده‌های ماهواره‌ای در هند (25 خرداد 92)

دانشگاه‌های مرکزی هند برای ارائه تحصیلات باکیفیت به متقاضیان در مناطق دورافتاده این کشور، دانشکده‌های ماهواره‌ای تاسیس می‌کنند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با این حال یکی از مقام‌های دانشگاهی این کشور اقدام فوق را یک حرکت انتخاباتی برای جمع‌آوری رای در آستانه انتخابات سال 2014 میلادی در هند عنوان کرده است.



در واقع دولت هند در پی افت عملکرد دانشگاه‌های مرکزی تحت نظارت وزارت توسعه منابع انسانی این کشور به دنبال اعطای اعتبار برای بازگشایی دانشگاه‌های فن‌آوری و موسسات مدیریتی در شهرهای کوچک است اما این اقدامات از سوی بسیاری از کارشناسان یک حرکت تبلیغاتی در آستانه انتخابات سال آینده میلادی این کشور عنوان می‌شود.



به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتی ورلد نیوز، «پالام راجو»، وزیر توسعه منابع انسانی هند جمعه گذشته تاسیس دانشکده زبان انگلیسی و زبان‌های خارجی در دانشگاه «شیلانگ» حیدرآباد را اجرایی کرد.



همچنین هفته گذشته دانشگاه آزاد اردو زبان مولانا و دانشگاه مسلمانان «علیگر» در شهر علیگر هند، خبر بازگشایی دانشکده‌های ماهواره‌ای خود را در ایالت‌های «کرالا» و بنگال غربی منتشر کرده و خبر دادند که یک دانشکده دیگر نیز در ایالت «بیهار» افتتاح خواهند کرد.

کلمات کلیدی: دانشکده‌های ماهواره‌ای، دانشکده‌های ماهواره‌ای هند، دانشگاه‌های مرکزی هند، ادامه تحصیل در هند، دانشگاههای هند، اعزام دانشجو به هند

آمار بازدید: 327 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image