ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ورود معلم به آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان (26 خرداد 92)

ورود معلم به آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان (26 خرداد 92)

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از این پس تمام معلمان و مربیان مدارس باید از کانال دانشگاه فرهنگیان بگذرند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله اسدی‌گرمارودی پیش از ظهر امروز در نشست ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه‌های علمیه و مراکز حوزوی در عرصه آموزش و منابع انسانی که در دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم برگزار شد اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به تعامل بیشتر با حوزه‌های علمیه دارد.

وی افزود: خدمات متقابل میان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و قرار بر این شد که با ارائه چشم‌اندازهای راهبردی این مسائل اجرایی شوند.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش ایجاد دانشگاه را یکی از ظرفیت‌های این تعامل و همکاری دانست و خاطرنشان کرد: در اساس‌‌نامه دانشگاه فرهنگیان و برای تامین نیروهای مورد نیاز این مسئله مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از این پس تمام معلمان و مربیان مدارس باید از کانال دانشگاه فرهنگیان بگذرند؛ راه‌اندازی این دانشگاه یکی از آرزوهای همیشگی کسانی بوده که برای پرورش و تربیت نسل آینده دغدغه دارند.

اسدی‌گرمارودی با بیان اینکه تعامل میان حوزه و آموزش و پرورش یکی از اهداف انقلاب اسلامی بوده است گفت: آموزش و پرورش می‌تواند یکی از مراکز قابل اتکا برای حوزه‌های علمیه باشد و در این بین آموزش ضمن خدمت یکی از ظرفیت‌های همکاری‌ می‌تواند باشد.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش معلمان دروس دینی در حین خدمت توسط حوزه‌های علمیه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تامین ائمه جماعات مدارس و پاسخگویی به شبهات اعتقادی و دینی دانش‌آموزان توسط حوزه‌های علمیه عنوان داشت: علاوه بر این ظرفیت‌های دیگری همچون انجمن اولیا و مربیان نیز می‌تواند در بحث تعاملات مورد توجه قرار گیرد.

اسدی گرمارودی پژوهش را یکی از نیازهای اساسی مراکز دانشگاهی دانست و افزود: در بحث آموزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیازمند همکاری بیشتر حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هستیم؛ این یک فرصت طلایی برای ورود حوزه علمیه به پرورش و تربیت دانش‌ آموزان محسوب می‌شود.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حوزه‌های علمیه نباید منتظر درخواست وزارت آموزش و پرورش باشند گفت: حوزه خود باید وارد عرصه شده و ابتکار عمل را در دست بگیرد.

کلمات کلیدی: ورود معلم به آموزش و پرورش، استخدام معلم، آموزش و پرورش، استخدام آموزش و پرورش، اخبار آموزش و پرورش، اخبار جدید آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، اخبار دانشگاه فرهنگیان، مربیان مدارس، استخدام مربی

آمار بازدید: 787 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image