ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه دلیل رد برخی درخواستهای بورس دستگاههای اجرایی (3 تیر 92)

دلیل رد برخی درخواستهای بورس دستگاههای اجرایی (3 تیر 92)

معاون بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رد برخی متقاضیان در بورس دکتری دستگاههای اجرایی خبر داد.


حسن مسلمی نائینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بررسی درخواستهای متقاضیان پذیرش در بورس دکتری دستگاههای اجرایی، گفت: بررسی 700 تقاضا از پایان هفته گذشته آغاز شده است.

وی از رد برخی درخواستها به علتهای مختلف خبر داد و گفت: دستگاههایی که متقاضیان را تایید کردند تاکید داشتند هزینه تحصیل این افراد در دانشگاهها از حقوق‌شان کسر شود یا با هزینه شخصی خود تحصیل کنند که این عده از تقاضاها برای پذیرش رد شد.

به گفته معاون بورس وزارت علوم، به نظر می رسد این متقاضیان و دستگاهها از هدف پذیرش بورس دکتری دستگاههای اجرایی هیچ اطلاعی ندارند و تصورشان این بوده که صرفاً می توانند در مقطع دکتری، تحصیل کنند.

مسلمی در ادامه درباره هدف از بورسیه دستگاههای اجرایی، گفت: بورس دکتری دستگاههای اجرایی در واقع انجام یک طرح تحقیقاتی مورد نیاز کشور است، به همین منظور پس از پذیرش متقاضیان، میان دستگاه اجرایی و دانشگاه پذیرنده، قراردادی منعقد می شود و هزینه فرد متقاضی را دستگاه مربوطه به دانشگاه پرداخت می کند.

وی ادامه داد: پس از تعریف طرح تحقیقاتی، انجام آن و تدوین رساله دکتری، در زمان دفاع به فرد محقق مدرک دکتری پژوهش محور اعطا می شود.

معاون بورس وزارت علوم درباره تعداد پذیرش متقاضیان، اظهار داشت: از میان این 700 نفر، تعداد اندکی پذیرفته می شوند به این دلیل که استادان قدری با پذیرفته شدگان فعالیت می کنند، بنابراین گذشتن از فیلتر پذیرش بسیار سخت است.

مسلمی، خاطرنشان کرد: نتایج نهایی پیش از مهرماه اعلام خواهد شد.

کلمات کلیدی: بورس دستگاههای اجرایی، بورس، بورسیه دستگاههای اجرایی، بورسیه، بورس وزارت علوم، بورس دکتری دستگاههای اجرایی، پذیرش در بورس دکتری دستگاههای اجرایی

آمار بازدید: 338 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image