ارتباط مستقیم با 30767 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام نیروی جدید در طرح‌های عمرانی ممنوع است (مرداد 91)

استخدام نیروی جدید در طرح‌های عمرانی ممنوع است (مرداد 91)

معاون برنامه‌ریزی استانداری گیلان گفت: استخدام نیروی جدید طبق ضوابط قانون بودجه سال جاری در طرح‌های عمرانی ممنوع است.


محمدحسین اصغریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به محدودیت‌ها در تدوین بودجه پروژه‌های سال جاری اظهار کرد: تنها 10 درصد اعتبارات شهرستان‌ها و استان قابل اختصاص به تعریف پروژه‌های جدید بوده و بیش از آن طبق قانون مصوب مجلس ممنوع است.

وی تعریف پروژه‌های جدید را دارای دو ویژگی عنوان کرد و افزود: پروژه جدیدی که تعریف می‌شود باید ظرف مدت 3 سال به پایان برسد و پروژه بیش از 3 سال را نمی‌توانیم تعریف کنیم.

اصغریان با بیان اینکه 50 درصد اعتبار پروژه جدید باید امسال به آن اختصاص یابد، تصریح کرد: این امر از الزامات قانون بودجه است و توسط مدیران و دولت قابل تغییر نیست.

معاون استاندار گیلان تمام تاکید قانونگذار در تدوین قانون بودجه سال جاری را بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و ابراز کرد: مدیران از طولانی شدن پروژه‌ها باید خودداری کنند.

وی به پروژه‌های نیمه‌تمام از 30 سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: طولانی شدن پروژه‌ها خسارت‌های جدی به بیت‌المال وارد می‌کند و قانونگذار امسال تلاش کرده است مانع این روند شود.

اصغریان 20 تا 30 درصد اعتبارات عمرانی سال جاری طبق توافق با مجمع نمایندگان گیلان را مربوط به مصوبات سفر هیئت دولت خواند و بیان کرد: 27 درصد اعتبارات به طور میانگین برای مصوبات سفر هیئت دولت تدوین شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان اولویت مصوبات سفر هیئت دولت را با پروژه‌هایی عنوان کرد که اعتبار مشترک ملی استانی دارند و یادآور شد: پروژه‌هایی که زودتر به بهره‌برداری می‌رسند دارای اولویت هستند.

وی با تاکید بر مبنا قرار دادن عدالت و منطق در تدوین بودجه‌های شهرستانی، تصریح کرد: توجه کافی به فصل‌های مختلف به‌ویژه فصل محرومیت‌زدایی باید صورت گیرد.

اصغریان استخدام نیروی جدید در طرح‌های عمرانی را ممنوع اعلام کرد و یادآور شد: استخدام نیروی جدید طبق ضوابط قانون بودجه سال جاری در طرح‌های عمرانی ممنوع است.

به گفته معاون استاندار گیلان نیروهایی که از گذشته از طرح‌های عمرانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای حقوق دریافت می‌کردند، ادامه پرداخت حقوق آنها بلامانع است.

وی خواستار نظارت کافی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران بر اجرای پروژه‌ها شد و افزود: امسال طبق توافق استاندار با دیوان محاسبات گیلان، نظارت‌ها به صورت مشترک انجام می‌شود.

اصغریان از نظارت معاونت برنامه‌ریزی استانداری گیلان بر پروژه‌ها خبر داد و گفت: گروه ویژه نظارت بر پروژه‌ها تشکیل شده و امسال تنها بحث خوداظهاری دستگاه‌های اجرایی مبنا نیست و بر پروژه‌ها نظارت جدی‌تری انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: استخدام نیروی جدید در طرح‌های عمرانی، استخدام نیروی جدید دولتی، استخدام طرح های عمرانی، استخدام گیلان، استخدام در طرحهای عمرانی

آمار بازدید: 467 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image