ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد (5 تیر 92)

نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد (5 تیر 92)

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص نحوه پذیرش دانشجو در رشته‌های باآزمون این دانشگاه، گفت: پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد شامل رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی توسط مرکز آزمون این دانشگاه انجام می‌شود.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: بر این اساس علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد در صورت پذیرش می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.



وی با شاره به برگزاری مشترک کنکوردانشگاه آزاد و سازمان سنجش از روز پنجشنبه، افزود: این دسته از داوطلبان که قبلاً در آزمون مشترک با سازمان سنجش ثبت‌نام کرده‌اند، باید در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ششم، هفتم و هشتم تیرماه 92 در آزمون سراسری شرکت کنند.



اقبالی درخصوص انتخاب رشته متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد، گفت: این دسته متقاضیان باید درنظر داشته باشند که زمان انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد همزمان با سازمان سنجش در مردادماه توسط مرکز آزمون اعلام می‌شود و داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند رشته‌های دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.



رییس مرکز آزمون در ادامه، گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد، نباید دغدغه‌ای دراین رابطه داشته باشند، چرا که گزینش علمی، روال پذیرش و اعلام اسامی همچنان مانند گذشته توسط مرکز آزمون دانشگاه آزاد انجام می‌شود.



وی در پایان گفت: متقاضیان اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند از طریق سایت روابط عمومی مرکز آزمون به نشانی www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.


کلمات کلیدی: نحوه پذیرش دانشجو، نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد، پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد، چگونگی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد، شیوه های پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد، رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد، پزشکی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 466 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image