ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان (6 تیر 92)

پذیرش دانشجوی دکتری در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان (6 تیر 92)

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشجوی دکتری برای نخستین‌ بار از مهرماه سال‌جاری در پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرفته می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، فرهاد شهرکی اظهار داشت: پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان از مهرماه سال‌جاری در 15 رشته و گرایش از طریق آزمون داخلی و تحت نظارت سازمان سنجش در دوره دکتری دانشجو پذیرش می‌کند.

وی افزود: دانشگاه سیستان و بلوچستان برای تمام رشته‌های دانشگاه یعنی 40 رشته گرایش درخواست دوره دکتری در پردیس زاهدان را ارائه داده بود که با 11 رشته موافقت و ابلاغ شد، همچنین مجوز چهار رشته دیگر هم اخذ شده که تا مهر ماه ابلاغ می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: رشته‌های مهندسی شیمی، شیمی فیزیک، شیمی کاربردی، شیمی تجزیه، شیمی معدنی، علوم اقتصادی، اقتصاد کشاورزی، زیست شناسی ژنتیک، ادبیات فارسی و مدیریت رشته‌هایی هستند که دانشجویان دوره دکتری در این رشته‌ها پذیرفته می‌شوند.

شهرکی متذکر شد: پذیرش دانشجو در تمام رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان در پردیس زاهدان انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی دکتری، پذیرش دانشجو، دکتری، پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتری پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، پردیس، دانشگاه سیستان و بلوچستان

آمار بازدید: 597 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image