ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی آزمون از دانشگاه بمبئی حذف شد (6 تیر 92)

آزمون از دانشگاه بمبئی حذف شد (6 تیر 92)

دانشگاه بمبئی با اجرای یک طرح جدید در پایان دوره‌های آموزشی خود، نمره دانشجویان را بدون برگزاری آزمون و تنها با ارائه پروپوزال اعطا می‌کند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسئولان این دانشگاه فهرستی از 87 مدرک کارشناسی ارشد را منتشر کرده‌اند که دانشجویان می‌توانند بدون آزمون این دوره‌های آموزشی را به پایان برسانند.



این مسئولان ادعا کردند: به دلیل اینکه برخی دانشکده‌های این دانشگاه نمره‌های دانشجویان خود را دستکاری می‌کرده‌اند این تصمیم اتخاذ شده است.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی هایراجوکیشن ایندیا، برخی از رشته‌هایی که در آنها آزمون حذف و به جای آن ارائه پروپوزال جایگزین شده‌اند شامل دیپلم قانون کار و رفاه کار، کارشناسی ارشد پزشکی قانونی و حقوقی، کارشناسی ارشد تغذیه و رژیم درمانی هستند.



از میان 87 رشته‌ای که اخذ آزمون در آنها حذف شده 59 رشته در حوزه علوم انسانی، 13 رشته در حوزه علوم بازرگانی و تجارت و 13 رشته نیز در حوزه علوم هستند.



برخی رشته‌ها نظیر دیپلم مدیریت بازرگانی، 1850 دانشجو طی دوره دو ساله داشته ولی برخی رشته‌ها تعداد کمتری دانشجو دارد.



مسئولان دانشگاه بمبئی اعلام کردند که طرح ارائه پروپوزال به جای آزمون به دنبال کمبود نیروی انسانی و کمبود زمان برای اداره و کنترل آزمون‌های دانشگاه مطرح شده و به تایید هئیت امتحانات رسیده ضمن اینکه با چراغ سبز هئیت علمی دانشگاه نیز روبرو شده است.


کلمات کلیدی: دانشگاه بمبئی، آزمون دانشگاه بمبئی، آزمون های دانشگاه بمبئی، تحصیل در دانشگاه بمبئی، ادامه تحصیل در دانشگاه بمبئی

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image