ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برگزاری آزمون ارتقای دستیاری به صورت مستقل در دانشگاه ایران (9 تیر 92)

برگزاری آزمون ارتقای دستیاری به صورت مستقل در دانشگاه ایران (9 تیر 92)

معاون آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران، از برگزاری آزمون ارتقای دستیاران سال 92 ، به صورت مستقل در این دانشگاه خبر داد.


دکتر شهرام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال جاری آزمون ارتقا و گواهینامه را به صورت مستقل برگزار می‌کند، اظهارکرد: این آزمون در روز پنجشنبه 13 تیر ماه به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.



معاون آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه در مجموع 840 دستیار از مقاطع مختلف در محل دانشکده پزشکی دانشگاه ایران در این آزمون شرکت می‌کنند، اظهارکرد: سوالات این آزمون در سه روز توسط حدود 200 عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در 23 رشته تخصصی طراحی شده است.



معاون آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: تعداد سوالات همه رشته‌ها در آزمون ارتقا سال 92 به غیر از رشته پاتولوژی که 200 سوال دارد‌، در مجموع 150 سوال است.



آگاه در پایان خاطرنشان کرد: در سال 85 واگذاری آزمون از وزارت بهداشت به دانشگاه ایران انجام شده است و در این مدت این آزمون در دو سال به صورت مشترک با دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار شد که امیدواریم بتوانیم امسال آزمون را با کیفیت مطلوب به صورت مستقل برگزار کنیم.

کلمات کلیدی: آزمون ارتقای دستیاری، اخبار آزمون ارتقای دستیاری، برگزاری آزمون ارتقای دستیاری، محل آزمون ارتقای دستیاری، دانشگاه ایران، اخبار جدید دانشگاه ایران، آزمون های دانشگاه ایران

آمار بازدید: 402 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image