ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (16 تیر 92)

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (16 تیر 92)

معاون پژوهشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی با تشریح نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: افرادی که در رشته‌های مورد نیاز نیروی دریایی در دانشگاه علوم دریایی پذیرش می‌شوند به مدت دوبرابر مدت تحصیل خود به لباس نظامی ملبس می‌شوند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عباس فاضلی‌نیا معاون پژوهشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی در نشست خبری صبح امروز در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با تشریح نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه، گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه علوم دریایی نوشهر به این صورت است که نیاز نیروی دریایی کشور از طریق ستاد نیروی دریایی مشخص شده و در قالب رشته‌های موردنیاز در دفترچه آزمون قرار می‌گیرد که علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب این رشته‌ها و کسب نمره موردنیاز در آزمون پذیرش شوند.

وی افزود: در رابطه با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد علوم دریایی نیز رشته‌های مورد نیاز این دانشگاه در دفترچه آزمون تعیین شده و در این آزمون علاوه بر پرسنل نیروی دریایی، افرادی از ارگان‌های دیگر و به صورت شخصی نیز می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

فاضلی‌نیا ادامه داد: افراد شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علوم دریایی پس از انجام مصاحبه و قبولی در آن در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی اظهار داشت: افرادی که در دانشگاه علوم دریایی پذیرش می‌شوند، به مدت 4 سال در این دانشگاه تحصیل کرده و سپس فارغ‌التحصیل می‌شوند ولی دوبرابر مدت خود تعهد می‌دهند که به لباس نظامی ملبس باشند. البته اکثر افرادی که وارد نیروی دریایی شوند، به دلیل علاقه‌ای که دارند تا پایان مدت بازنشستگی در این نیرو خدمت می‌کنند.

کلمات کلیدی: نحوه پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو، چگونگی پذیرش دانشجو، شرایط پذیرش دانشجو، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، اخبار جدید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، قبولی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

آمار بازدید: 2318 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image