ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور انتقاد رئیس اتحادیه دانشگاههای غیردولتی از پیام نور/ 65درصد قبولیهای کنکور را به پیام نور می دهند (24 تیر 92)

انتقاد رئیس اتحادیه دانشگاههای غیردولتی از پیام نور/ 65درصد قبولیهای کنکور را به پیام نور می دهند (24 تیر 92)

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی خواستار فعالیت دانشگاه پیام نوربراساس اساسنامه این دانشگاه شد و گفت: تنها راه ساماندهی دانشگاه‌های غیرانتفاعی و و تقویت بخش خصوصی بازگشت دانشگاه پیام نور به رسالت و وظیفه خود است .


دکتر علی آهون منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخواست دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی و حذف دوره فراگیر گفت: مشکل دانشگاه پیام نور حذف دوره فراگیر نیست مشگل دانشگاه پیام نور این است که براساس اساس‌نامه دانشگاه عمل نمی کند.

وی ادامه داد: اساس‌نامه دانشگاه پیام نور عنوان می کند که این دانشگاه باید آموزش از راه دور ارایه دهد و آموزش روزانه و برقرار نداشته باشد درحالی که شاهدیم این دانشگاه دارای دوره روزانه است.

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور برخلاف اساس‌نامه دانشگاه عمل می کند افزود: این مساله باعث کاهش متقاضیان دانشگاه غیرانتفاعی شده و از طرفی هم 65 درصد پذیرفته شدگان کنکور را به پیام نور می دهند.

وی ادامه داد: درهمین رابطه نامه ای به وزیرعلوم، رئیس جمهور معاون آموزشی وزارت علوم نوشته و عنوان کرده ایم اگر می خواهند بخش خصوصی را سرو سامان دهند و آن را تقویت کنند تنها راه آن، بازگشت دانشگاه پیام نور به رسالت و وظیفه اصلی خود است.

کلمات کلیدی: رئیس اتحادیه دانشگاههای غیردولتی، دانشگاههای غیردولتی، پیام نور، اخبار جدید پیام نور، انتقاد از پیام نور، قبولیهای کنکور، میزان قبولیهای کنکور، میزان قبولیهای کنکور در پیام نور، دانشگاه پیام نور، قبولی در پیام نور

آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image