ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بخش زیادی از بودجه دانشگاهها صرف تغذیه دانشجویان می شود (24 تیر 92)

بخش زیادی از بودجه دانشگاهها صرف تغذیه دانشجویان می شود (24 تیر 92)

رئیس دانشگاه اصفهان گفت با انتقاد از جدا در نظر نگرفتن یارانه تغذیه از بودجه کلی دانشگاهها، گفت: با وضعیت موجود باید بخش زیادی از بودجه دانشگاه صرف یک امر و آنهم تغذیه شود.


دکتر محمدحسین رامشت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قرارگرفتن یارانه تغذیه در قالب بودجه دانشگاه ها گفت: باید یارانه تغذیه دانشگاه ها جدا از بودجه دانشگاه پرداخت شود، در غیر این صورت دانشگاه ها دچار مشکل می شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان سالانه 12میلیارد تومان سوبسید غذا پرداخت می کند، گفت: در صورتی که یارانه تغذیه مشخص نباشد با توجه به افزايش قيمت مواد غذايي دانشگاه‌ها بايد بخش زيادي از مبلغ بودجه را صرف تغذيه دانشجويان كنند.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه بودجه 92 دانشگاه حدود 70میلیارد تومان بودجه تعریف شده است، یادآورشد: سال گذشته با وجود تخصیص اعتبارات 30 درصد بودجه اختصاص داده نشد اگر امسال هم بودجه در زمان اعلام شده تخصیص نیابد و یارانه تغذیه هم در قالب بودجه ارایه شود، دانشگاهها با مشکلات عدیده ای در بحث تغذیه مواجه می شوند.

وی ادامه داد: وضعیت یارانه تغذیه در سال 92 مشخص نیست که باید مشخص شده و جدا از بودجه دانشگاه ها لحاظ شود در غیر این صورت دانشگاه‌ها در امر تغذيه دچار مشكل مي شوند و از پس تامين هزينه غذاي دانشجويان برنمي آيند.

به گزارش مهر، در لايحه بودجه 92 دولت يارانه تغذيه دانشگاه ها را كه پيش از اين مستقيما به صندوق رفاه پرداخت مي شد به دانشگاه ها واگذار كرد و اين يارانه در قالب بودجه دانشگاه ها قرار گرفت. در اين وضعيت با توجه به افزايش قيمت مواد غذايي دانشگاه ها بايد بخش زيادي از مبلغ بودجه را صرف تغذيه دانشجويان كنند.

کلمات کلیدی: تغذیه دانشجویان، بودجه مربوط به تغذیه دانشجویان، میزان بودجه تغذیه دانشجویان، اخبار تغذیه دانشجویان، اخبار جدید تغذیه دانشجویان، جدا در نظر نگرفتن یارانه تغذیه از بودجه کلی دانشگاهها

آمار بازدید: 268 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image