ارتباط مستقیم با 30730 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آژانس‌هاي سودجو بلاي جان دانشجويان چيني (مرداد 91)

آژانس‌هاي سودجو بلاي جان دانشجويان چيني (مرداد 91)

 با توجه به دانش كم دانشجويان چيني از پروسه پذيرش و ثبت‌نام در دانشگاه‌هاي دنيا، روز به روز آمار آژانس‌هاي سودجوي انتقال دانشجو در اين كشور رو به افزايش است.


به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از تايم، اين پديده و ظهور آژانس‌هاي نامطمئن و سودجو در چين باعث ايجاد مشكل براي دانشجويان اين كشور شده است، سواي اينكه اين آژانس‌ها با سود هنگفت ناشي از بي‌اطلاعي دانشجويان چيني مواجه هستند، اين مساله باعث شده تا دانشجويان چيني نتوانند در دانشگاه‌هاي ساير كشورها مانند آمريكا با شرايط اقتصادي رضايت‌بخشي مواجه شوند و حتي خيلي از آنها مجبور مي‌شوند قبل از پايان تحصيلات دانشگاهي به كشور بازگشته يا ديپورت شوند.

خيلي از كارشناسان آموزشي در چين عدم تسلط دانشجويان جيني به زبان انگليسي را علت اين معضل مي‌دانند. اخيرا چندين دانشجو در اين كشور كه پول‌هاي زيادي را به اميد تحصيل در آمريكا جمع‌آوري كرده بودند، به دليل عدم آگاهي از تقاضانامه پذيرش در دانشگاه‌هاي اين كشور و امضاهاي بي‌مورد تمامي پول‌ها و هزينه‌هاي خود را از دست دادند و بعد از يك ترم حضور در دانشگاه آمريكا مجبور به بازگشت و ادامه تحصيل در همان دانشگاه‌ قبلي خود در شانگهاي شدند.

اتفاقات از اين قبيل روز به روز در حال گسترش است. دانشجويان عدم سازماندهي مناسب آموزشگاه‌هاي اين كشور را علت اين امر مي‌دانند و آموزشگاه‌ها و مسوولان دانشگاه‌هاي اين كشور را علت اين امر مي‌دانند.

کلمات کلیدی: دانشجويان چيني، آژانس های انتقال دانشجو، آژانس های سودجو انتقال دانشجو، عدم تسلط دانشجويان جيني به زبان انگليسي

آمار بازدید: 434 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image