ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاسیس سه خوابگاه جدید در دستور کار دانشگاه زابل (25 تیر 92)

تاسیس سه خوابگاه جدید در دستور کار دانشگاه زابل (25 تیر 92)

رییس دانشگاه زابل با بیان اینکه خوابگاه‌های دانشگاه زابل استاندارد لازم را ندارند، گفت: دانشگاه برای همه متقاضیان خوابگاه پذیرش دارد و در این زمینه با مشکلی روبرو نیست.




محمود لوکاتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به وضعیت ظرفیت خوابگاه‌ها، اظهارکرد: تمام هدف و سعی دانشگاه بر این است که اگر در زمینه خوابگاه، دانشجویان با مشکلی روبرو هستند این موضوع را رفع کند.



وی با بیان اینکه تاسیس سه خوابگاه جدید جزو برنامه‌های دانشگاه است، اظهارکرد: اگر تمام اعتبارات عمرانی به دانشگاه تخصیص یابد، خوابگاه‌ را احداث و با اجرای این طرح دانشگاه دیگر هیچ مشکلی در زمینه خوابگاه نخواهد داشت.



رییس دانشگاه زابل با بیان اینکه طی دو سال گذشته تحصیلات تکمیلی دانشگاه رشد بسیاری داشته است، تصریح کرد: 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و هشت رشته در مقطع دکتری آماده پذیرش دانشجو است.



وی با بیان اینکه وضعیت هیات علمی دانشگاه در اکثر رشته‌ها به استاندارد وزارت علوم نزدیک است، تصریح کرد: در سال 91 طی فراخوانی 61 عضو هیات علمی تمام وقت جذب دانشگاه شدند و در سال 92 نیز پیش‌بینی می‌شود 30 نفر دیگر نیز جذب شوند.



وی با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه 370 نفر است، تصریح کرد: تعداد اعضای بورسیه دانشگاه هر سال افزایش می‌یابد و این دانشگاه به علت جوان بودن استاد بازنشسته زیادی ندارد.



لوکاتی با بیان اینکه توسعه روابط بین‌الملل جزو اهداف دانشگاه است، افزود: دانشگاه برای برقراری ارتباط با کشورهای حاشیه مانند افغانستان که به فرهنگ کشور ما نزدیک است، اقداماتی انجام داده است و در آینده نه چندان دور از این کشور پذیرش دانشجو دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه زابل، اخبار جدید دانشگاه زابل، خوابگاههای دانشگاه زابل، خوابگاههای جدید دانشگاه زابل، برنامه های جدید دانشگاه زابل، مشکلات خوابگاهی دانشگاه زابل، احداث خوابگاه جدید در دانشگاه زابل

آمار بازدید: 637 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image