ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مجازی تدوین کتب آموزشی برای دانشگاههای مجازی جهان اسلام (31 تیر 92)

تدوین کتب آموزشی برای دانشگاههای مجازی جهان اسلام (31 تیر 92)

یادداشت تفاهم همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی بین دانشگاه های مجازی جهان اسلام و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) امضاء شد.به گزارش خبرگزاری مهر، در پاسخ به دعوت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای امضای تفاهم نامه همکاری و نیز اجرای مشترک همایش های بین المللی، هیاتی از شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام (CINVU) از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید كردند.


در این مراسم دکتر عبدالعلی آل بویه رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مباحثی را در خصوص آمادگی اين دانشگاه برای انجام فعالیت های علمی و فرهنگی در راستای ایران شناسی و تقویت زبان فارسی عنوان کرد و به تشریح توانمندی ها، ظرفیت ها و موفقیت های علمی این دانشگاه در عرصه های مختلف و به کارگیری از فناوری های نوین برای آموزش مجازی در مرکز آموزش زبان فارسی پرداخت.

در ادامه دکتر جوانمرد نماینده شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام ضمن معرفی شبکه و تاریخچه آن گفت: شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام، سازمانی خودگردان و غیرانتفاعی با رویکرد بین المللی و تحت نظارت کامستک است که دبیرخانه دائمی شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام در سال 1390 توسط عطاءالرحمن هماهنگ کننده کل کامستک در دانشگاه پیام نور افتتاح شده است.

در ادامه دکتر سید محمد میرحسینی معاون امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به جایگاه این دانشگاه از لحاظ جامع بودن، بین المللی بودن و رسالت های علمی آن اشاره کرد و بر ضرورت همکاری و هم افزایی بین شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام و مراکز تحقیقاتی تاکید کرد.

وی به تبیین وضعیت دانشکده ها، رشته های تحصیلی و فعالیت های مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) پرداخت و از آمادگی آن دانشگاه برای تهیه و تدوین کتاب های آموزشی برای شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام به کمک استادان متخصص آموزش زبان و نیز برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت آموزش زبان و دانش افزایی برای دانشجویان غیر فارسی زبان مطالبی را بیان کرد.

امضای یادداشت تفاهم همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی توسط دکتر عبدالعلی آل بویه به نمایندگی از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دکتر جوانمرد به نمایندگی از شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام از برنامه های این دیدار بوده است.

دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) دارای 6 دانشکده و مرکز آموزش زبان فارسی فعال است که 6300 دانشجوی ایرانی و 530 دانشجوی غیرایرانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و 107 رشته تحصیلی و 260 دانشجوی غیرایرانی در دوره زبان آموزی زبان فارسی در آن به تحصیل اشتغال دارند. مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تنها مرجع رسمی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در کشور است.

کلمات کلیدی: تدوین کتب آموزشی، کتب آموزشی، دانشگاههای مجازی جهان اسلام، کتب دانشگاههای مجازی جهان اسلام، کتب آموزشی دانشگاههای مجازی جهان اسلام، دانشگاه های مجازی، کتابهای دانشگاه های مجازی، دانشگاه بین المللی امام خمینی

آمار بازدید: 670 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image