ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار پذیرش بدون کنکور معرفی 10 هزار رشته محل بدون آزمون از 17 مرداد (31 تیر 92)

معرفی 10 هزار رشته محل بدون آزمون از 17 مرداد (31 تیر 92)

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که بر اساس تصویب کارگروه کنکور، در 17 مرداد 10 هزار رشته محل برای پذیرش بدون آزمون اعلام می شوند.ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره احتمال افزایش رشته محلها به دوره پذیرش بدون آزمون در سال 92، اظهار داشت: تعداد رشته های پذیرش بدون آزمون بر اساس تصمیم کارگروه 10 هزار رشته محل بود که بخشی از این پذیرش در دی ماه و بخش بعدی آن از 17 مرداد صورت می گیرد.


رئیس سازمان سنجش ادامه داد: در صورتیکه رشته های هم سنگ رشته محلهای فعلی پذیرش بدون آزمون راه اندازی شوند برای پذیرش در لیست قرار می گیرند اما این دوره از پذیرش تفاوت معناداری با سایر رشته های دی ماه نخواهد داشت.

خدایی با یادآوری اینکه کارگروه تعداد رشته های پذیرش بدون آزمون را سالانه مشخص می کند، گفت: بعد از پایان فرایند پذیرش، در صورت تصویب کارگروه این 10 هزار رشته را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی همچنین درباره نظر دولت بعدی در خصوص طرح سنجش و پذیرش دانشجو، تاکید کرد: در بحث پذیرش دانشجو هنوز دولت بعدی را جویا نشده ایم و قاعدتاً این بحث غنی و تخصصی است. با این حال بعید می دانم دولت بعدی هم با این طرح مشکلی داشته باشد.

کلمات کلیدی: رشته محل بدون آزمون، رشته محل بدون آزمون در کنکور 92، کنکور 92، معرفی رشته محل بدون آزمون، رشته محل برای پذیرش بدون آزمون، پذیرش بدون آزمون، پذیرش بدون کنکور، افزایش رشته محلها به دوره پذیرش بدون آزمون

آمار بازدید: 696 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image