ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی نرخ جدید ژتون تغذیه دانشجویان علوم‌پزشکی و نگرانی‌های مالی یارانه غذایی (1 مرداد 92)

نرخ جدید ژتون تغذیه دانشجویان علوم‌پزشکی و نگرانی‌های مالی یارانه غذایی (1 مرداد 92)

معاون امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: ردیف بودجه "یارانه غذایی" دانشگاه‌ حذف نشده است، بلکه با یکی از ردیف‌های جاری دانشگاه‌ تلفیق شده است.



دکتر مصطفی محقق در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای یارانه غذایی دانشجویان بسیار کم است و این مسئله نگرانی‌های مالی جدی برای دانشگاه ایجاد می‌کند، اظهارکرد: یارانه مواد غذایی تا سال 88 به صورت کالا در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گرفت و از سال 89 به شکل نقدی در اختیار وزارت بهداشت و سپس بین دانشگاه‌ها توزیع می‌شد.


وی با اشاره به اینکه در لایحه 92، بودجه خوبی به یارانه غذایی اختصاص نیافته است، تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای یارانه غذایی دانشجویان بسیار کم است و نگرانی‌های مالی جدی برای دانشگاه ایجاد می‌کند.


وی با بیان اینکه وزارت بهداشت تعیین کننده نرخ ژتون غذایی دانشجویان است، اظهارکرد: نرخ جدید ژتون غذایی در سال تحصیلی 93-92، 500 تومان است که این مقدار با توجه به افزایش هزینه ها بسیار کم است.


محقق با بیان اینکه تامین تغذیه دانشجویان همواره یکی از چالش‌ها در معاونت دانشجویی است، اظهارداشت: هنوز مشخص نیست که این نرخ ثابت می‌ماند یا نه و به طور قطعی در دولت یازدهم شاید یک بازنگری شود.

کلمات کلیدی: نرخ جدید ژتون تغذیه دانشجویان، قیمت جدید ژتون تغذیه دانشجویان، ژتون تغذیه دانشجویان، ژتون تغذیه دانشجویان علوم‌پزشکی، قیمت جدید ژتون تغذیه دانشجویان علوم‌پزشکی، دانشجویان علوم‌پزشکی

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image