ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کاهش نیاز دانشگاه لرستان به استاد پروازی و جذب 400 عضو هیات علمی بورسیه (1 مرداد 92)

کاهش نیاز دانشگاه لرستان به استاد پروازی و جذب 400 عضو هیات علمی بورسیه (1 مرداد 92)

رئیس دانشگاه لرستان از کاهش نیاز این دانشگاه به استاد پروزای خبر داد و گفت: با توجه به عدم محدودیت دانشگاه ها در جذب عضو هیات علمی با جذب های صورت گرفته نیاز دانشگاه به استاد پروازی در حد قابل توجه ای کاهش یافته است.


دکتر حسن زمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه لرستان طی سه سال گذشته از 180 عضوهیات علمی به 240 نفر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: 250 عضو هیات علمی نیز بورسیه شده‌اند که با دانشگاه در ارتباط هستند.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: در فراخوان جذب هیات علمی که به تازگی اعلام شده دانشگاه 150 عضو هیات علمی جدید را بورسیه خواهد کرد که با جذب 400 عضو هیات علمی بورسیه نیاز دانشگاه لرستان به عضو هیات علمی به ویژه استاد پروازی تا اندازه زیادی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته از استاد پروازی در مقاطع مختلف استفاده می شد، تصریح کرد: با توجه به عدم محدودیت دانشگاه ها در جذب عضو هیات علمی با جذب های صورت گرفته نیاز دانشگاه به استاد پروازی در حد قابل توجهی کاهش یافته است و اکنون فقط در دوره دکتری در چند رشته فنی از استاد پروازی استفاده می شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه لرستان، استاد پروازی دانشگاه لرستان، اخبار دانشگاه لرستان، اساتید دانشگاه لرستان، اساتید پروازی دانشگاه لرستان، عضو هیات علمی بورسیه، جذب عضو هیات علمی بورسیه، استخدام عضو هیات علمی بورسیه، عضو هیات علمی بورسیه دانشگاه لرستان

آمار بازدید: 878 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ن بیرانوند پنج شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳

بنده خود متقاضی بورسیه هستم یک سال منتظرم غافل از اینکه حق کشی در دانشگاه لرستان بیداد  میکنه. اگر چه میدونم نظرم را درج نمیکنید ولی باز مینویسم .دوم/ استخدام هیات علمی با مدرک فوق لیسانس کشاورزی  با سفارش نمایندگان در حالیکه استخدام مربی ممنوع است