ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه بررسی 14رشته کنکور ارشد آزاد در وزارت‌علوم (دی 90)

بررسی 14رشته کنکور ارشد آزاد در وزارت‌علوم (دی 90)

بررسی 14رشته کنکور ارشد آزاد در وزارت‌علوم


به گزارش مشرق به نقل از مهر ، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر بررسی نزدیک به 14 رشته کنکور کارشناسی ارشد 91 در وزارت علوم، آغاز زمان ثبت نام در کنکور 91 را هفته نخست بهمن ماه اعلام کرد.
عبدالله سجادی جاغرق اضافه کرد: دفتر شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال بررسی 13 تا 14 رشته کارشناسی ارشد قید شده در دفترچه کنکور ارشد 91 دانشگاه آزاد است و پس از نهایی شدن نتیجه این بررسیها، ثبت نام از هفته نخست بهمن ماه آغاز می شود.
وی به علت این بررسیها اشاره کرد و گفت: سابقه برخی از این رشته ها ظاهراً مشخص نیست و شورای گسترش لازم دید ابتدا سابقه و مجوز این رشته ها را پیدا و بررسی کند تا روند پذیرش دانشجو طبق مجوز این شورا صورت گیرد.
به گزارش مهر، عناوین مجموعه‌های امتحانی، موارد و ضرایب دروس آزمون کارشناسی ارشد سال 91 بر روی سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net قرار گرفته است.
بر اساس اعلام رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، در آزمون سال گذشته برای هر رشته گرایش یک دفترچه آزمون منتشر می‌شد اما در آزمون امسال رشته و گرایش‌های مختلف در داخل مجموعه‌های امتحانی تجمیع شده و داوطلبان یک مجموعه امتحانی مستقل از گرایش انتخابی در آزمون به سئوالات یکسان پاسخ خواهند داد.
آزمون کارشناسی ارشد طی روزهای 21 تا 23 اردیبهشت ماه 91 برگزار و نتایج نهایی آن در اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 679 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image