ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی لندن جرم‌خیزترین دانشگاه‌های انگلیس را دارد (5 مرداد 92)

لندن جرم‌خیزترین دانشگاه‌های انگلیس را دارد (5 مرداد 92)

بنابر مطالعاتی که اخیرا در انگلیس انجام شده دانشجویان دانشگاه‌های لندن به شدت در معرض خطرات ناشی از رواج جرم و جنایت در دانشگاه‌های این کشور هستند و «کالج کینگز لندن» در صدر آنها قرار دارد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت اینترنتی «راهنمای کامل دانشگاهی» با کمک اطلاعات رسمی اداره پلیس، فهرستی از امن‌ترین و جرم‌خیزترین مکان‌های تحصیلی در انگلیس و ولز را منتشر کرده است.



بر اساس این تحقیقات، کالج کینگز لندن به لحاظ وقوع موارد متعدد جرم و جنایت در این مکان، خطرناک‌ترین دانشگاه لندن معرفی شد.



حد فاصل ماه مه سال 2012 میلادی تا آوریل سال جاری میلادی (2013)، کالج کینگز لندن با رکورد 3.59 فقره دزدی شبانه، سرقت و جرایم خشن در ازای هر 1000 نفر در رتبه نخست دانشگاه‌های جرم‌خیز لندن قرار گرفت. ضمن اینکه دانشگاه «کینگستون» با 1.81 فقره موارد جرم و تخلف در ازای هر هزار نفر به عنوان امن‌ترین دانشگاه لندن معرفی شد.



به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس، در این فهرست و در میان 120 دانشگاه، دانشگاه‌های «آبریست ویث» و «دورهام» به ترتیب با 0.47 و 0.75 فقره جرم در ازای هر 1000 نفر به عنوان امن‌ترین دانشگاه‌های خارج از لندن شناخته شدند. همچنین دانشگاه «هال» نیز با 2.58 فقره جرم در ازای هر 1000 نفر به عنوان ناامن‌ترین دانشگاه خارج از لندن معرفی شد.

کلمات کلیدی: جرم‌خیزترین دانشگاه‌های انگلیس، دانشگاه‌های انگلیس، تحصیل در دانشگاه‌های انگلیس، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیس، دانشجویان دانشگاه‌های لندن، جرم و جنایت در دانشگاه‌های انگلیس، کالج کینگز لندن، خطرناک‌ترین دانشگاه لندن، خطرناک‌ترین دانشگاه انگلیس

آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image