ارتباط مستقیم با 30739 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز به کار دانشکده فنی در خلخال از مهر ماه (5 مرداد 92)

آغاز به کار دانشکده فنی در خلخال از مهر ماه (5 مرداد 92)

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده فنی خلخال از مهر ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در بازدید مشترک به اتفاق رئیس دانشکده فنی کشور، فرماندار خلخال و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان از دبیرستان اتحاد خلخال اظهار داشت: در راستای تربیت نیروهای فنی برای بخش صنعت و همواره کردن آینده این شهرستان برای توسعه بیشتر تاسیس این دانشکده یکی از ملزومات اساسی برای شهرستان خلخال است.

وی خاطرنشان کرد: با تاسیس این دانشکده در خلخال مشکل شهرستان‌های همجوار نیز در رشته‌های فنی حل خواهد شد.

جعفری افزود: شهرستان خلخال مهد علما و اندیشمندان بزرگ بوده که فرهنگی بودن و رسالت آموزش در این شهرستان از صد سال گذشته معلوم بوده و با تامین این نیاز مردم و خانواده‌های شهرستان خلخال در تامین نیروهای متخصص و بومی نیز توانمند خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده در آینده شاهد راه‌اندازی دانشکده کشاورزی در کوثر نیز خواهیم بود.

در این بازدید رئیس دانشکده فنی کشور با تاسیس دانشکده فنی در خلخال موافقت کرده و دستورات لازم جهت پذیرش دانشجو در مهر ماه امسال را صادر کرد.

سهراب رضایی گفت: در مهر ماه امسال با توجه به بسترهای لازم در دو رشته فناوری اطلاعات و معماری دانشجو جذب خواهد شد و با همکاری مسئولان در آینده نزدیک شاهد چهار رشته‌ای شدن این دانشکده در خلخال خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: در سال‌های گذشته در رشته‌های تئوری و نظری توان مضاعفی گذاشته شده و در رشته‌های فنی نیز اخیراً گام‌های مثبتی برداشته شده که می‌طلبد تمامی تلاش مسئولان در راستای بهره‌مندی از نیروی کارآمد و فنی در کشور باشد چرا که صنعت کشور نیازمند این رشته‌های فنی و کارآمد است.

رئیس دانشکده فنی کشور علاقمندی مسئولان شهرستان خلخال را برای داشتن دانشکده فنی در خلخال ستود و ادامه داد: هر چقدر مسئولان به فکر دانش‌آموزان باشند و زیرساخت‌های تحصیل در رشته‌های گوناگون فراهم شود شهرستان به توسعه و پیشرفت نزدیک‌تر خواهد شد.

در این جلسه همچنین هوشنگ محمدی فرماندار خلخال خواستار جدیت نوسازی استان در تکمیل 12 مدرسه نیمه‌تمام شهرستان خلخال و رفع مشکل دوشیفته شدن مدارس خلخال شد و خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی شهرستان چندین مدرسه به صورت دو شیفته اداره می‌شود که می‌طلبد اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس با جدیت بیشتری وارد عمل شده و کارهای نیمه‌تمام خود را تکمیل کند.

در این نشست همچنین مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی استان نیز همکاری خود را اعلام برای احداث این دانشکده اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم اکنون دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشکده علوم پزشکی، دانشکده علمی و کاربردی مهارت، دانشکده سما در خلخال در خدمت علاقمندان به علم‌آموزی است.

کلمات کلیدی: دانشکده فنی در خلخال، آغاز به کار دانشکده فنی در خلخال، شروع به کار دانشکده فنی در خلخال، دانشکده فنی خلخال، دانشکده فنی کشور، دانشکده سما در خلخال، تاسیس دانشکده فنی در خلخال، دانشکده کشاورزی در کوثر

آمار بازدید: 276 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image