ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پراکندگی آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای در کشور نامتناسب است (6 مرداد 92)

پراکندگی آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای در کشور نامتناسب است (6 مرداد 92)

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: هم اکنون ۱۶۸ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در ۳۰ استان کشور فعالیت دارند.




به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، سهراب رضایی در دیدار با مسوولان شهرستان خلخال، با اشاره به توسعه آموزشکده‌های فنی وحرفه ای در مناطق مختلف کشورف گفت: تا قبل از تصویب قانون ایجاد دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در سال ۹۰ حتی یک صندلی نیز در دانشگاه‌های کشور برای دانش آموزان فارغ‌التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته نشده بود.



وی گفت: هم اکنون ۱۶۸ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در ۳۰ استان کشور فعالیت دارند و با توجه به سیاست گذاری برای تحصیل ۵۰ درصد از دانش آموزان کشور در رشته‌های فنی و حرفه‌ای، ظرفیت سازی برای آموزش عالی این تعداد دانش آموز در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای ضرورت دارد.



وی افزود: پراکندگی آموزشکده‌های فنی و حرفه ای در استان‌های کشور نامتناسب بوده و برخی استان‌ها مانند اردبیل نسبت به سایر استان‌ها از توسعه کمتری برخوردار هستند.



وی اضافه کرد : با توجه به احداث چهار آموزشکده فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل در سفر سوم هیات دولت به اردبیل، خلخال، مشگین شهر، گرمی و مرکز شماره دو اردبیل تلاش می‌شود این آموزشکده‌ها راه اندازی و فاصله این استان با مناطق دیگر در برخورداری از آموزشکده های فنی و حرفه‌ای کمتر شود.

کلمات کلیدی: پراکندگی آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای، نامتناسب بودن پراکندگی آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای، آموزشکده‌های فنی‌وحرفه‌ای، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای، تعداد کل دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای ایران، توسعه آموزشکده‌های فنی وحرفه ای

آمار بازدید: 324 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image