ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ابلاغ لیست نشریات نامعتبر خارجی به دانشگاه‌ها (6 مرداد 92)

ابلاغ لیست نشریات نامعتبر خارجی به دانشگاه‌ها (6 مرداد 92)

سیاهه نشریات نامعتبر خارجی که به تصویب معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم رسیده است به دانشگاه‌ها ابلاغ شد، نشریات رژیم صهیونیستی نیز در این سیاهه قرار گرفته است.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، به منظور ارتقای هرچه بیشتر تولیدات علمی، پیشگیری از انتشار مقالات ارزشمند پژوهشگران داخلی در نشریات نامعتبر خارجی و ایجاد وحدت رویه و یکسان‌سازی ارزیابی این گونه نشریات توسط دانشگاه‌های کشور ، سیاهه نشریات نامعتبر خارجی که به تصویب معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم رسیده است به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، از تاریخ ورود نام هر نشریه به سیاهه مذکور آن نشریه نامعتبر تلقی شده و این مصوبه عطف به گذشته نمی‌شود، همچنین این سیاهه به صورت مرتب به روز می‌شود و اگر نشریات جدیدی نامعتبر شناسایی شوند به آن اضافه شده و اگر نشریات نامعتبر قبلی از سطح علمی قابل قبول برخوردار شوند از این لیست خارج خواهند شد.

بنابراین گزارش، به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در راستای محکومیت رژیم صهیونیستی، نشریات این رژیم نیز در سیاهه نشریات نامعتبر قرار گرفته است.

شایان ذکر است، سیاهه نشریات نامعتبر خارجی از طریق نشانی اینترنتی http://www.msrt.ir/sites/research/rppc/Pages/default.aspx قابل دسترسی است.

کلمات کلیدی: لیست نشریات نامعتبر خارجی، سیاهه نشریات نامعتبر خارجی، نشریات نامعتبر خارجی، نشریات رژیم صهیونیستی، نشریات نامعتبر، مقالات ارزشمند پژوهشگران داخلی

آمار بازدید: 429 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image