ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی اولین دانشکده فنی - مهندسی در خلخال و بومی بودن 60 درصد پذیرش دانشجو (7 مرداد 92)

راه‌اندازی اولین دانشکده فنی - مهندسی در خلخال و بومی بودن 60 درصد پذیرش دانشجو (7 مرداد 92)

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین دانشکده فنی – مهندسی شهرستان‌های استان اردبیل در خلخال دایر خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه آموزشکده فنی و حرفه‌ای خلخال اظهار داشت: آموزشکده فنی و حرفه‌ای خلخال از مهر ماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این آموزشکده از واحدهای زیر‌نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور است که در رشته‌های فنی و مهندسی و همچنین نقشه‌کشی صنعتی و معماری و فناوری اطلاعات ‌IT از مهر ماه امسال دانشجو پذیرش می‌کند.

استاد دانشگاه امیر‌کبیر یادآور شد: در نیمسال دوم سال تحصیلی نیز تعداد رشته‌های این واحد آموزش عالی به چهار رشته ارتقا خواهد یافت.

جعفری بنه خلخال گفت: آموزشکده فنی و حرفه‌ای خلخال پس از آموزشکده‌های پسرانه و دخترانه اردبیل سومین آموزشکده استان خواهد بود.

وی عنوان کرد: در بین شهرستان‌های استان نیز پس از شهر اردبیل این اولین آموزشکده فنی و حرفه‌ای است که با پیگیر مستمر و نظر مساعد دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به ویژه رضایی به سرانجام رسیده و در آینده‌ای نزدیک و قبل از آغاز سال تحصیلی تاسیس و راه‌اندازی می‌شود.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس بیان داشت: این واحد آموزش عالی در محل ساختمان احداثی این آموزشکده راه‌اندازی خواهد شد که طی دعوتی که از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان داشتیم این امر قطعی شده است.

جعفری بنه خلخال افزود: اولین دانشکده فنی و مهندسی شهرستان‌های استان اردبیل در شهر خلخال و پس از سال‌ها تلاش و پیگیری فعالیتش را آغاز می‌کند تا این شهر که پیش‌تر به شهر دانشگاهی استان مشهور شده بود به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی با اعلام اینکه از مهر ماه امسال ظرفیت‌های پذیرش دانشجو در شهرستان و استان با این برنامه‌ریزی‌ها ارتقا می‌یابد، تصریح کرد: امیدواریم راه‌اندازی چنین مجموعه‌های دانشگاهی که همراه با مهارت خواهد بود به ارتقای سطح علمی منطقه و ایجاد فرصت‌های اشتغال بهتر بینجامد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در خصوص نجوه پذیرش دانشجو در این واحدهای آموزشی ادامه داد: پذیرش دانشجو در این واحدهای آموزشی به صورت 60 درصد بومی از استان و مابقی از استان‌های جوار و هم‌ منطقه‌ای در بحث سازمان سنجش انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری بنه خلخال در پایان سخنان خود گفت: در کنار دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، دانشکده علوم پزشکی، آموزشکده فنی و حرفه‌ای از معتبر‌ترین واحدهای آموزشی است که در خلخال راه‌اندازی می‌شود و برخی از دانشکده‌های علمی ـ کاربردی نیز در این خطه نخبه‌خیز و علم دوست فعال خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشکده فنی مهندسی در خلخال، پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو به صورت بومی، اولین دانشکده فنی مهندسی شهرستان‌های استان اردبیل در خلخال، دانشکده های استان اردبیل، طرح‌های توسعه آموزشکده فنی و حرفه‌ای خلخال

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image