ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اختیار شورا در تفویض تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد به 2 وزیر/ تأییدیه اساسنامه را دفتر وزیر اعلام می‌کند (8 مرداد 92)

اختیار شورا در تفویض تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد به 2 وزیر/ تأییدیه اساسنامه را دفتر وزیر اعلام می‌کند (8 مرداد 92)

معاون آموزشی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به واگذاری تصویب اساس‌نامه دانشگاه احمدی نژاد به وزارت علوم و بهداشت گفت: تفویض اساس‌نامه از اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این شورا از نظر قانونی چنین حقی را دارد.


دکتر حسین نادری منش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تایید اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد توسط وزارت علوم گفت: در متن مصوبه آمده است که این دانشگاه باید به تایید وزاری علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برسد نه شورای گسترش وزارت علوم و اینکه به تایید می رسد یا خیر را باید دفتر وزیر اعلام کند نه دفتر گسترش وزارت علوم.

وی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند اساسنامه هایی خاصی را مصوب کند، اساسنامه غیر انتفاعیها به شورای گسترش ارایه می شود تا مصوب شود.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: حال ممکن است شورای عالی انقلاب فرهنگی یک اساسنامه را تفویض کند و به عنوان مثال بگوید، اساسنامه را که دو وزیر و یک کمیته خاصی تصویب کند، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است این از اختیارات شوارا است و این حق را دارد که این کار را انجام دهد.

به گزارش مهر، شورای عالی انقلاب فرهنگی متن مصوبه تأسیس و استقرار دانشگاه بین‌المللی احمدی‌نژاد در تهران را منتشر کرد. در این مصوبه آمده است، اساسنامه این دانشگاه به تایید وزاری علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌رسد و استقرار مرکز و واحد آن در تهران بلامانع است.

کلمات کلیدی: تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد، دانشگاه احمدی نژاد، اخبار جدید دانشگاه احمدی نژاد، حواشی تاسیس دانشگاه احمدی نژاد، واگذاری تصویب اساس‌نامه دانشگاه احمدی نژاد به وزارت علوم و بهداشت، اخبار داغ دانشگاه احمدی نژاد، احمدی نژاد

آمار بازدید: 208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image