ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تجدیدنظر سازمان سنجش برای توزیع چاپی دفترچه راهنمای انتخاب رشته (12 مرداد 92)

تجدیدنظر سازمان سنجش برای توزیع چاپی دفترچه راهنمای انتخاب رشته (12 مرداد 92)

در حالی که سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع الکترونیکی دفترچه راهنمای انتخاب رشته خبر داده بود این دفترچه به صورت چاپی نیز توزیع می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 92 برای ارائه خدمات بهتر به داوطلبان مناطق محروم و شهرستان‌های دورافتاده به صورت چاپی توزیع می‌شود.

به گفته مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور پس از بررسی روش ثبت‌نام داوطلبان در کنکور بیش از 70 درصد داوطلبان ثبت‌نام خود را از طریق کافی‌نت‌ها یا مراکز ICT روستایی انجام داده‌اند و تنها درصد کمی از داوطلبان از خانه برای ثبت‌نام اقدام کرده‌‌اند.

با این وجود سازمان سنجش آموزش کشور به دلیل تعداد صفحات زیاد دفترچه و هزینه‌بر بودن دانلود و پرینت دفترچه راهنما در توزیع الکترونیکی این دفترچه تجدید‌نظر کرده و آن را از طریق مراکز پستی نیز به صورت چاپی توزیع می‌کند.

لازم به ذکر است این دفترچه در دو بخش رشته‌های با آزمون و بدون آزمون روز 15 مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مراکز پستی به صورت الکترونیکی و چاپی توزیع می‌شود.

کلمات کلیدی: توزیع چاپی دفترچه راهنمای انتخاب رشته، دفترچه راهنمای انتخاب رشته، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 92، کنکور 92، www.sanjesh.org، توزیع الکترونیکی دفترچه راهنمای انتخاب رشته، انتخاب رشته کنکور 92، سازمان سنجش آموزش کشور

آمار بازدید: 434 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image