ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی سیاست‌های جذب دستیار در دانشگاه ایران/آغاز دوره آموزشی دستیاران از اول شهریور (12 مرداد 92)

سیاست‌های جذب دستیار در دانشگاه ایران/آغاز دوره آموزشی دستیاران از اول شهریور (12 مرداد 92)

معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه ایران از پذیرش 255 دستیار در سال تحصیلی 92-93 در این دانشگاه خبر داد.




شهرام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهارکرد: در راستای استقلال دانشگاه علوم پزشکی ایران سهمیه‌های دستیاری دانشگاه ایران جهت پذیرش ورودی‌های مهر 92 از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است.



وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در مجموع در 24 رشته جذب دستیار دارد و در مجوع 255 دستیار در سال 92 در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.



آگاه از پذیرش دستیاردانشگاه ایران در رشته طب سالمندان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها و ابتکار راه‌اندازی این رشته طی سال‌های اخیر از دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز شده و دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال جاری چهار دستیار در رشته طب سالمندان می‌پذیرد.





بیمارستان‌ها از اول شهریور پذیرای دستیاران هستند




وی با تاکید بر افزایش ظرفیت در برخی از رشته‌های دستیاری، گفت: 9 بیمارستان آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران از ابتدای شهریور ماه پذیرای دستیاران خواهند بود.



معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه ایران تصریح کرد: با توجه به احیا دانشگاه ایران در حوزه آموزشی فعالیت‌های بسزایی آغاز شده است و در این راستا برنامه‌های آموزشی و پژوهشی صورت می‌گیرد.



وی ادامه داد: هماهنگی های لازم برای برنامه ریزی برای دستیاران ورودی 90 و 91 که به نام دانشگاه تهران پذیرفته شده‌اند با این دانشگاه انجام شده است، به نحوی که برنامه‌ریزی شده این دو دانشگاه در اجرای برنامه‌های آموزشی این دستیاران تا پایان دروه سهیم باشند.



آگاه در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران آمادگی لازم به منظور تقویت همکاری جهت اجرای برنامه‌های چرخشی آموزشی بین دستیاران در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران،‌ شهید بهشتی و ایران را دارد.

کلمات کلیدی: جذب دستیار در دانشگاه ایران، شرایط جذب دستیار در دانشگاه ایران، چگونگی جذب دستیار در دانشگاه ایران، دانشگاه ایران، اخبار جدید دانشگاه ایران، آغاز دوره آموزشی دستیاران، زمان آغاز دوره آموزشی دستیاران، دانشکده پزشکی دانشگاه ایران

آمار بازدید: 230 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image