ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارایه خوابگاه به دانشجویان نخبه شبانه در دانشگاه تهران (14 مرداد 92)

ارایه خوابگاه به دانشجویان نخبه شبانه در دانشگاه تهران (14 مرداد 92)

معاونت دانشجویی وسازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان رتبه اول قرآنی شبانه، دانشجوی المپیادی و نخبه یا آنهایی که از طریق استعداد درخشان پذیرش شده باشند می توانند از امکانات خوابگاهی دانشگاه تهران استفاده کنند.دکتر علیرضا وجهی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: براساس قانون دانشگاه تعهدی برای ارایه خوابگاه به دانشجویان شبانه ندارد در دفترچه نیز این موضوع عنوان شده است.


وی ادامه داد: ولی برای ایجاد رقابت و تقویت علمی به دانشجویان برگزیده شبانه در دانشگاه تهران یک ترم خوابگاه تعلق می گیرد.

معاونت دانشجویی و سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: اگر باز هم معدل اول شوند می توانند یک ترم دیگر نیز از خوابگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: علاوه براین موارد دانشجویان رتبه اول قرآنی شبانه، دانشجویان المپیادی و دانشجویانی که نخبگی داشته و یا از طریق استعداد درخشان پذیرش شده باشند نیز به آنها نیز خوابگاه تعلق می گیرد.

کلمات کلیدی: دانشجویان نخبه شبانه، ارائه خوابگاه، دانشگاه تهران، اخبار جدید دانشگاه تهران، خوابگاههای دانشگاه تهران، دانشجویان رتبه اول قرآنی شبانه، دانشجوی المپیادی و نخبه، استعداد درخشان، پذیرش از طریق استعداد درخشان، خوابگاه دانشجویی

آمار بازدید: 1284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image