ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور گفتگو با پوریا یار‌احمدی نفر سوم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 92 (16 مرداد 92)

گفتگو با پوریا یار‌احمدی نفر سوم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 92 (16 مرداد 92)

نفر سوم گروه علوم تجربی کنکور 92، گفت: در سال آخر از رشته ریاضی تغییر رشته دادم و در گروه علوم تجربی شرکت کردم. حالا می‌خواهم جراح مغز و اعصاب شوم.


پوریا یار‌احمدی نفر سوم گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 92 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: دقیقا می‌دانستم که چه روزی از سازمان سنجش با رتبه‌های تک رقمی تماس می‌گیرند به همین دلیل در آن روز منتظر تماس مسئولین بودم.

وی افزود: وقتی ساعت از دو بعدازظهر گذشت دیگر ناامید شدم. با خودم گفتم دیگر ساعت اداری گذشته و حتما رتبه‌ام تک رقمی نشده که با من تماس نگرفته‌اند.

نفر سوم گروه علوم تجربی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین افکار بودم که تلفن زنگ زد. گوشی را برداشتم و همانطور که حدس زده بودم، تماس از طرف سازمان سنجش بود.

یاراحمدی در ادامه گفت: در شروع صحبت‌هایمان از من پرسیدند حدس می‌زنی دلیل این تماس چیست؟! من هم خندیدم و گفتم حدس زدن نمی‌خواهد فقط بگویید رتبه‌ام چند شده؟!

نفر سوم گروه علوم تجربی کنکور 92 تصریح کرد: از آنجایی که تک فرزند هستم بعد از مطلع شدن از نتیجه کنکور سر‌وصدای زیادی در خانه‌مان به وجود نیامد با این حال در این روزها من و پدر و مادرم بی‌نهایت خوشحال هستیم.

وی افزود: تا سال آخر دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل می‌کردم اما در سال آخر با توصیه بستگان و دوستان به خصوص دایی‌ام از رشته ریاضی تغییر رشته دادم و در گروه علوم تجربی کنکور دادم. شاید اگر در گروه ریاضی درس خوانده بودم، الان رتبه زیر 100 کسب می‌کردم اما حالا در گروه تجربی سوم شدم و از این بابت خوشحال هستم.

یار‌احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: به رشته جراحی مغز و اعصاب علاقه دارم و احتمالا بعد از سپری کردن دوره عمومی رشته پزشکی در این تخصص ادامه تحصیل خواهم داد.

وی در پایان با اشاره به جایزه و تشویق‌هایی که برای او در نظر گرفته شده تاکید کرد: مدیر مدرسه‌ شهید بهشتی بروجرد آقای ملک‌زاده از دو سال پیش قول داده بود که اگر هر کدام از ما در کنکور رتبه تک رقمی کسب کنیم، یک پژو 206 جایزه می‌دهد حالا باید ببینیم ایشان به قولشان عمل می‌کنند یا نه!

کلمات کلیدی: پوریا یار‌احمدی، نفر سوم گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم تجربی کنکور 92، رتبه های برتر علوم تجربی کنکور 92، مصاحبه با رتبه برتر علوم تجربی کنکور 92، رتبه های برتر کنکور 92 علوم تجربی، کنکور، رتبه برتر کنکور، گفتگو با رتبه تک رقمی کنکور 92

آمار بازدید: 2006 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image