ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نتایج نهایی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران 25 مرداد اعلام می‌شود (19 مرداد 92)

نتایج نهایی سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران 25 مرداد اعلام می‌شود (19 مرداد 92)

نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران 25 مرداد اعلام می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد: واحدهای آموزشی تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و داوطلبان، می­ توانند جهت دریافت نتایج نهایی به سه طریقه اقدام کنند.

یکی از این طرق مراجعه به نرم‌افزار پذیرش سطح سه در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران از سوی واحدهای آموزشی است که داوطلبان نیز می‌توانند از 25 مردادماه به پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir مراجعه کنند و با درج شماره پرونده و کد رهگیری یا شماره پرونده، شماره شناسنامه و کد ملی از قبولی خود مطلع شوند.

داوطلبان همچنین می‌توانند کد ملی خود را به سامانه پیام کوتاه سنجش و پذیرش به شماره 30002144 ارسال کنند و از قبولی مطلع شوند.

در صورتی که داوطلبان نسبت به نتیجه نهایی خود اعتراض داشته باشند می‌توانند از طریق صفحه شخصی خود در سامانه اینترنتی پذیرش اقدام و پاسخ اعتراض خود را از طریق همان سامانه دریافت کنند.

کلیه داوطلبان پذیرفته شده، لازم است جهت ثبت نام از تاریخ 2 تا 9 شهریورماه به واحدهای آموزشی سطح سه پذیرفته شده مراجعه کنند.

واحدهای آموزشی سطح سه می‌توانند به نرم‌افزار پذیرش سطح سه در شبکه داخلی حوزه‌های علمیه خواهران مراجعه و نسبت به ثبت نام آنان اقدام کنند.

اسامی داوطلبان تکمیل ظرفیت 16 شهریورماه اعلام خواهد شد و این دسته از طلاب تا تاریخ 20 شهریورماه مهلت دارند تا در واحدهای آموزشی ثبت نام کنند.

کلمات کلیدی: حوزه‌های علمیه خواهران، سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران، پذیرفته‌شدگان مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران، حوزه علمیه

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image