ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور دانش‌آموز شیروانی دارنده رتبه 4 کنکور سراسری تجلیل شد (20 مرداد 92)

دانش‌آموز شیروانی دارنده رتبه 4 کنکور سراسری تجلیل شد (20 مرداد 92)

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از دانش‌آموز شیروانی برگزیده رتبه چهارم کنکور سراسری تجلیل کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی محمد وحیدی در آیین تجلیل از دارنده رتبه تک رقمی کنکور سراسری اظهار داشت: این افتخار در ایجاد انگیزه و تلاش برای کسب رتبه‌های برتر در دیگر سال‌ها برای تمامی دانش‌آموزان استان، خانواده و مجموعه فرهنگیان استان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در کنکور سراسری سال گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: کسب رتبه چهارم کشوری توسط دانش‌آموز شیروانی در رشته علوم تجربی قطعاً سبب ارتقای رتبه استان در کشور در سال 92 می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه تمامی مدیران و دبیران مدارس دولتی برای ارتقای سطح علمی خود تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر درصد بیشتری از دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری در مدارس دولتی تحصیل کرده‌اند.

وی ابراز کرد: این در حالی است که طی چندین سال گذشته 70 درصد دارندگان رتبه‌های برتر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل بودند.

وحیدی با بیان اینکه توسعه مدارس نمونه و خاص در سطح استان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: توسعه مدارس خاص در استان از رشد 125 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در انتخاب رشته دقت کافی داشته باشند، عنوان کرد: تمامی دانش‌آموزان به چندین نکته مهم اعم از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، مشاوره با دیگران و علایق خود در انتخاب رشته و دانشگاه‌های مختلف توجه کنند؛ به دلیل اینکه شاید هیچ وقت فرصت امروز تکرار نشود.

وحیدی با بیان اینکه در سال گذشته به رتبه‌های برتر کنکور سراسری از سوی استانداری و شورای آموزش و پرورش استان یک خودروی سواری به عنوان هدیه اهدا می‌شد، ادامه داد: این امر در سال جاری نیز در دست پیگیری است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار داشت: خراسان شمالی از رتبه 14 کنکور سراسری و صعود به رتبه پنجم این شاخص در سال گذشته، امسال در جایگاه بالاتری در کشور قرار می‌گیرد.

محمد اکبرزاده ادامه داد: برتری دانش آموزان در کنکور سراسری و المپیاد های مختلف سبب ایجاد انگیزه مضاعفی در دیگر دانش آموزان و پیشرفت علمی استان می‌شود.

وی با بیان اینکه اعطای خودرو به دارندگان رتبه‌های برتر کنکور در شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری مصوب نشده است خاطر نشان کرد: براساس مصوبه سال گذشته، این مسئله امسال نیز در دست پیگیری است.

اکبرزاده با اشاره به رتبه برتر این دانش آموز شیروانی یادآور شد: در حال حاضر این دانش آموز می‌تواند با عضویت در بنیاد نخبگان استان از امکانات و حمایت‌های آموزشی و پژوهشی ویژه‌ای برخوردار شود.

مریم مجرد ثانی با حمایت‌های بی دریغ خانواده فرهنگی خود، مجموعه دبیران و تلاش مستمر و برنامه ریزی مناسب برای تحصیل در سال جاری موفق به کسب رتبه چهارم کنکور سراسری در رشته علوم تجربی شده است.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92،گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه اولی های کنکور، رتبه تک رقمی کنکور، رتبه 4 کنکور 92، گفتگو با رتبه 4 کنکور 92، مصاحبه با رتبه 4 کنکور، محمد وحیدی، مصاحبه با محمد وحیدی، برترین های کنکور

آمار بازدید: 650 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image