ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه شرایط موافقت قطعی وزارت علوم با دانشگاه احمدی‌نژاد (20 مرداد 92)

شرایط موافقت قطعی وزارت علوم با دانشگاه احمدی‌نژاد (20 مرداد 92)

مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم گفت: برای صدور موافقت قطعی با دانشگاه احمدی‌نژاد باید تعداد اعضای هیئت مؤسس به حد‌نصاب برسد و محل احداث دانشگاه نیز مورد موافقت وزارت علوم قرار بگیرد.


غلامعلی نادری مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: برای صدور موافقت قطعی با دانشگاه احمدی‌نژاد باید تعداد اعضای هیئت مؤسس به حد‌نصاب برسد و محل احداث دانشگاه نیز مورد موافقت وزارت علوم قرار بگیرد.

وی افزود: حد‌نصاب اعضای هیئت مؤسس حداقل 7 نفر و حداکثر 9 نفر است که از این تعداد باید حداقل سه نفر عضو هیئت علمی و بقیه حداقل در رتبه استادیاری باشند.

نادری در ادامه خاطرنشان کرد: نکته دیگری که در مورد اعضای هیئت مؤسس وجود دارد این است که در صورت روحانی بودن اعضا درجه روحانیت آنها باید در سطح 3 و بالاتر باشد.

مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم با اشاره به وضعیت محل احداث دانشگاه جامع بین‌المللی، تصریح کرد: در مصوبه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی قید شده که مصوبه باید به امضای دو وزیر علوم و بهداشت برسد. در همین راستا موافقت اصولی به امضای وزیر علوم رسیده ولی هنوز نامه‌ای مبنی بر دستور بازدید به دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم نرسیده است.

وی افزود: درخواست بازدید باید از طرف رئیس هیئت مؤسس که احمدی‌نژاد است به ما برسد و پس از آن ما برای بازدید محل اعزام شویم.

نادری همچنین خاطرنشان کرد: از آنجایی که هنوز درخواست بازدید به دست ما نرسیده از محل و شرایط دانشگاه جامع بین‌المللی منتسب به محمود احمدی‌نژاد بی‌اطلاع هستیم اما طبق قانون زمین دانشگاه در تهران باید 2 هزار و 500 و در شهرستان‌ها باید یک هزار و 500 متر باشد.

مدیر کل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیردولتی وزارت علوم در پایان تاکید کرد: با همه این‌ها تا زمانی که بازدید از محل دانشگاه جامع بین‌المللی صورت نگیرد، موافقت قطعی برای صدور مجوز انجام نخواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه احمدی‌نژاد، حواشی دانشگاه احمدی‌نژاد، اخبار جدید دانشگاه احمدی‌نژاد، صدور موافقت قطعی با دانشگاه احمدی‌نژاد، محل احداث دانشگاه احمدی نژاد

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image