ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تعداد دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه به 1800 نفر رسیده است (21 مرداد 92)

تعداد دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه به 1800 نفر رسیده است (21 مرداد 92)

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: تعداد دانشجوی دانشگاه صنعتی ارومیه به یک‌هزار و 800 نفر رسیده است.


جعفر عبدالهی‌شریف امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد دانشجوی دانشگاه صنعتی ارومیه به یک‌هزار و 800 نفر دانشجو رسیده که در طول 6 سال از زمان تاسیس با 153 دانشجو رشد قابل قبولی داشته است.

وی با بیان این‌که سال 85 دانشگاه صنعتی ارومیه با دوره‌های کاردانی و کارشناسی و 153 دانشجو با سه رشته آغاز به کار کرد، ادامه داد: تعداد دانشجو از 153 به یک‌هزار و 800 دانشجو رسیده و در حال حاضر دوره کاردانی نداریم و در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش دانشجو صورت می‌گیرد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صنعتی ارومیه افزود: تعداد رشته‌هایی که در دوره‌‌های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا داریم شامل 14 رشته کارشناسی، 9 رشته کارشناسی ارشد و دو رشته دکترا است.

شریف با بیان این‌که در نظر داریم 60 درصد رشته‌های تحصیلات تکمیلی و 40 درصد رشته‌های کارشناسی را توسعه دهیم، عنوان کرد: 11 برنامه توسعه رشته در مقاطع مختلف داریم که شامل یک رشته کارشناسی، پنج رشته کارشناسی ارشد و پنج رشته دکترا است که درخواست دادیم به رشته‌های موجود اضافه شود.

وی یادآور شد: در چشم‌انداز، جمعیت دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه به 10 هزار نفر به 10 دانشکده خواهد رسید که 60 درصد از جمعیت دانشجویی به تحصیلات تکمیلی تعلق خواهد داشت.

شریف خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی، رشته‌ مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید در مقطع کارشناسی ناپیوسته، رشته‌های مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات، فیزیک، معدن، مکانیک، عمران، مهندسی شیمی و ریاضی کاربردی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته‌های فیزیک و مهندسی مکانیک در مقطع دکترا در این دانشگاه دایر بوده و هر ساله براساس مجوز وزارت علوم، رشته‌های جدیدی به مجموعه اضافه خواهد شد.

کلمات کلیدی: تعداد دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه، تعداد دانشجویان، دانشگاه صنعتی ارومیه، اخبار جدید دانشگاه صنعتی ارومیه

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image