ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور 20 دانش آموز ملایری رتبه های کمتر از سه هزار را در کنکور سراسری 92 کسب کردند (24 مرداد 92)

20 دانش آموز ملایری رتبه های کمتر از سه هزار را در کنکور سراسری 92 کسب کردند (24 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت:20 نفر از دانش آموزان ملایر رتبه های زیر سه هزار را در کنکور سراسری امسال کسب کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله چهاردولی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی آموزش پیش دبستانی در ملایر از شرکت 4 هزارو 133 نفر داوطلب کنکور در آزمون سراسری در شهرستان ملایر در سال 92 خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به بالا رفتن ظرفیت های دانشگاه و مراکز آموزش عالی در سال تحصیلی جدید شانس قبولی داوطلبان بسیار بالاست که در این زمینه داوطلبان باید در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر دقت لازم را داشته باشند.

وی افزود: افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده اند با توجه به فرصت باقی مانده میتوانند برای انتخاب رشته به مراکز مجاز انتخاب رشته مراجعه کنند.

چهاردولی افزود: آموزش و پرورش ملایر سه پایگاه شامل دبیرستان پسرانه حاج فراهانی و دبیرستان های دخترانه فاطمیه و عشقی فرد را زیر نظر آموزش و پرورش برای دانش آموزان در نظر گرفته است.

وی از دانش آموزان خواست برای مشاوره و انتخاب رشته به پایگاهای مطمئن و مجاز مراجعه کنند.

چهارددولی گفت:20 نفر از داوطلبان کنکور سراسری شهرستان ملایر رتبه های زیر سه هزارکشوری و یک هزارو 100 منطقه ای را کسب کرده اند.

چهاردولی در ادامه با اشاره به فعالیت مراکز پیش دبستانی ملایر افزود: در مراکز غیر دولتی مهد کودک و پیش دبستانی نمی تواند در یک مکان فعالیت داشته باشد .

وی بیان کرد:نظارت بر پیش دبستانی های دولتی و غیر دولتی از وظایف کارشناس پیش دبستانی است.

چهاردولی حداقل مدرک مورد نیاز برای مربیان پیش دبستانی فوق دیپلم عنوان کرد و گفت: مدارک باید با آموزش و تعلیم و تربیت مرتبط باشد.

وی از پیش بینی 15 کلاس به صورت ضمیمه در مدارس برای پیش دبستانی های ملایر در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: این تعداد کلاس با 15 مربی 500 نو آموز را زیر پوشش قرار خواهند داد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه به برگزاری یک دوره آموزش های کمکهای اولیه برای کارکنان آموزش و پرورش ملایر اشاره کرد و افزود: در این دوره 35 ساعته130 نفر از کارکنان آموزش های لازم را دیدند.

وی بیان داشت: شرکت کنندگان بعد از آزمون مدرک کمک های اولیه را دریافت خواهند کرد.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92، رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور 92، رتبه اولی های کنکور 92، گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، کنکور سراسری 92، رتبه های برتر ملایر در کنکور سراسری 92، کنکور ملایر

آمار بازدید: 1504 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image